اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه خلخال:

اعتبار نهادهای بین‌المللی با اقدام استکبار بی‌اعتبار شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خلخال گفت: اعتبار نهادهای بین‌المللی با فشار و تهدیدهای امریکا و استکبار جهانی بی‌اعتبار شده است.

اعتبار نهادهای بین‌المللی با اقدام استکبار بی‌اعتبار شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار داشت: گزارش اخیر مدیرکل آژانس انرژی اتمی بر این بی‌اعتباری صحه گذاشت و ملت‌های دنیا فهمیدند که چنین نهادهایی ماهیت حمایت از ملت‌ها را از دست داده است.
وی ادامه داد: وابستگی این نهادها به امریکا و پنج قدرت غیر قانونی سبب شده تا در تمام صحنه‌ها شاهد یک ناعدالتی در عرصه بین‌المللی باشیم و به نظر می‌رسد باید اسم این سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی را نهادهای حامی استکبار و پایمال کننده حقوق ملت‌های استقلال طلب و آزادیخواه بدانیم.
امام جمعه خلخال در ادامه سخنان خود به سخنان صریح مقام معظم رهبری در بی‌هویت ساختن تلاش استکبار جهانی برای حمله به ایران گفت: ‌امریکا بداند که تحریک رژیم صهیونیستی به عنوان سگ نگهبان منطقه‌ای او عاقبتی جز متلاشی کردن درونی نظام‌های استبدادی را به دنبال نخواهد داشت و جهان با حمله نظام‌های استکباری به ایران پر از آشوب و مشکلات روز افزون خواهد شد.
رشتبری همه این تهدیدها را بی‌اعتبار و ناشی از فشارهای داخلی و بین‌المللی توصیف کرد و گفت: همه نظام‌های استکباری غرق در مشکلات درونی و پیامدهای جنبش‌های ضد سرمایه‌داری شدند و هرگز قادر نیستند از این وضعیت وخیم و سنگین درونی بیرون آیند.
 
* غدیر شاهکار تبدیل رسالت به امامت امت است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه خلخال در ادامه سخنان خود ایام غدیر خم را گرامیداشت و از دهه ولایت به عنوان دهه اعتبار و جلای امت اسلامی یاد کرد.
رشتبری گفت: در این حادثه تاریخی شاهکار مکتب اسلام و هدایت امت را در تبدیل رسالت به امامت شاهد بودیم به طوری که نبی مکرم اسلام با تعیین و انتخاب جانشین برگزیده تلاش کرد تا همه نظام‌های منحرف و منحط را رو به زوال و نابودی بداند.
وی تلاش دشمنان اسلام را در بدبین کردن و القای چهره نامبارک پیروی امت از امامت صالح یادآور شد و خاطرنشان کرد: دشمن امروز با تمام ابزار خود به میدان آمده است تا بتواند با طرح مفاهیمی چون جدایی دین از سیاست و شایستگی عقل و تدبیر انسان ها و برتری جویی آنها در عقل مدیریت رهبری حقیقت پیام غدیر را زیر سوال ببرند در حالی که انقلاب اسلامی مدافع سرسخت پیام غدیر است.
 
*ذائقه عمومی با مطالعه و کتاب خواندن شیرین‌تر می‌شود
امام جمعه خلخال در ادامه سخنان خود هفته کتاب و کتابخوانی را گرامی داشت و اضافه کرد: ذائقه مردم با مطالعه و خواندن کتاب و فراگیری مطالب جدید شیرین‌تر و پربارتر می‌شود.
رشتبری اهمیت موضوع مطالعه آن هم به شکل مفید و نیازمند را ضروری و با اهمیت توصیف کرد و بیان داشت: انسان با مطالعه، علم و دانش است که جهل را از خود دور و طراوت و نشاط علم و دانش را بر جسم و جان خود هدیه می‌کند.
وی در پایان خطبه‌های نماز فراگیر شدن امر مطالعه در جامعه را نیازمند همکاری خوب خانواده‌ها، مدیران معلمان اعلام کرد و اظهار داشت: تا زمانی که والدین وقتی را به کتاب و کتابخوانی اختصاص ندهند نباید انتظار تربیت فرزندی را داشته باشند که کتاب‌خوان باشد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول