اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مستبصرین روسیه و بنگلادش در اندیمشک سخنرانی می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر مؤسسه فرهنگی نغمه‌های عشق اندیمشک گفت: مستبصرین روسیه و بنگلادش در شهرستان اندیمشک به مناسبت عید غدیر خم سخنرانی می‌کنند.

مستبصرین روسیه و بنگلادش در اندیمشک سخنرانی می‌کنند
مهراب سراج‌الدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار داشت: قرار است ژاناتا سلطان‌مراد آوا زن مستبصر روسی و بدرالنساء فهیمه زن مستبصر بنگلادشی به مناسبت عید غدیر خم در شهر اندیمشک سخنرانی کنند.
وی با اشاره به محورهای سخنرانی این دو زن مستبصر در این شهرستان افزود: این دو تن قرار است علت گرویدن خود به مذهب شیعه را برای همگان تبیین خواهند کرد.
وی با بیان اینکه یک همایش برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک خواهد بود، گفت: همایش دوشنبه 23 آبان‌ماه ساعت 21 در خوابگاه دانشجویی خواهران این دانشگاه برگزار می‌شود و ویژه دانشجویان این دانشگاه است.
سراج‌الدین افزود: همچنین همزمان با عید غدیرخم ساعت 9:30 در سالن اجتماعات کانون شهید مطهری اندیمشک با حضور اقشار مختلف این شهرستان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه برگزاری این همایش می‌تواند در راستای درک داشته‌های تشیع به مردم کمک فراوانی کند، افزود: این همایش می‌تواند به فهم بیشتر داشته‌های تشیع کمک کند.
مدیر مؤسسه فرهنگی نغمه‌های عشق اندیمشک، بیان کرد: همچنین در این همایش‌ها خطبه غدیر توسط حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی امام جمعه شهرستان اندیمشک قرائت خواهد شد.
وی با اشاره به مضامین بلند خطبه غدیر گفت: قرائت و تامل در خطبه غدیر می‌تواند در راستای درک صحیح از این واقعه بزرگ بسیار کمک کند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول