اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون استاندار زنجان:

آینده زیر پرچم‌های سرخ حسینی و سبز مهدوی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: کارشناسانی که کار دین را تمام شده می‌دانستند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حرف خود را پس گرفته و دنیای آینده را زیر دو پرچم سرخ حسینی و سبز مهدوی اعلام کرده‌اند.

آینده زیر پرچم‌های سرخ حسینی و سبز مهدوی است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد محرم استان زنجان با اشاره به اینکه استاندار دستور انجام کارهای فرهنگی عاشورایی برای استفاده در طول سال را داده است، اظهار داشت: ارگان‌های دولتی باید فضا را برای انجام کار فرهنگی در محرم به یمن سفره با برکت امام حسین (ع) آماده کنند.
وی بر محتوا سازی در محرم تاکید کرد و افزود: مراسم‌های برگزار شده در محرم باید آسیب‌شناسی شده و موانع انجام درست کارها باید رفع شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه عزاداری انجام شده در زنجان یکی از بی‌آلایش‌ترین عزاداری‌ها در ایران است، تصریح کرد: نباید از کوچک‌ترین تحریفات نیر بگذریم، چرا که دشمن روی نقاط ضعف کار می‌کند.
وی بر لزوم انجام پشتیبانی از مراسم‌های برگزار شده در محرم تاکید کرد و گفت: موارد لازم در جلسه‌ای با حضور فرماندار زنجان بررسی و تمهیدات لازم پیش‌بینی می‌شود.
احمدی، اصل را در برگزاری مراسم عزاداری برای امام حسین (ع) توجه به محتوا اعلام کرد و افزود: برای محتوا سازی باید حوزه و دانشگاه در کنار هم قرار گیرند.
وی تاکید کرد: هر طرحی که در راستای انجام پژوهش درباره آسیب شناسی آورده شود از طرف مسئولان مورد حمایت مالی قرار می‌گیرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بر لزوم آسیب‌شناسی عزاداری‌های عظیم برگزار شده در سال‌های گذشته تاکید کرد و گفت: انحرافات به وجود آمده در این مراسم‌ها مانند بی‌حجاب و بی‌نماز هم می‌توان مرید امام حسین (ع) بود از تهدیدات عزاداری‌های امام است.
وی با اشاره به اینکه صدای دشمنان با پیام امام حسین (ع) در آمده است، گفت: کارشناسانی که کار دین را تمام شده می‌دانستند، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حرف خود را پس گرفته و دنیای آینده را زیر دو پرچم سرخ حسینی و سبز مهدوی اعلام کرده‌اند.
احمدی بر لازم بودن احترام خادمان امام حسین (ع) تاکید کرد و افزود: لزوم حفظ احترام آنها نباید موجب گذشتن از انحرافات به وجود آمده در عزاداری‌ها شود.
وی بر لزوم بهره گیری از گردشگری دینی اشاره و تصریح کرد: باید برای پذیرش این گردشگران برنامه‌ریزی و از این ظرفیت استفاده کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان ادامه داد: وجود گردشگر گذری خیلی به استان کمکی نمی‌کند ولی اگر مسئولان جاذبه‌هایی ایجاد کنند که موجب توقف چند روزه گردشگر در شهر شود ارزشمند است.
وی بر بی‌نظیر بودن مراسم عزاداری زنجان در روزهای هشتم و یازدهم محرم تاکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیت‌های موجود برای حفظ این مراسم استفاده کرد.
احمدی بر تامین امنیت مراسم عزاداری محرم تاکید کرد و افزود: ارگان‌های دولتی همه پشتیبانی‌های لازم را از مراسم‌ها انجام می‌دهد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول