اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

استکبار قصد جدایی مسلمانان از امامت را دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران گفت: نماینده ولی‌فقیه هدف استکبار را در جنگ نرم تخریب فکر انسان‌های اسلام‌مدار دانست و گفت: استکبار قصد جدایی مسلمانان از ولایت و امامت را دارد.

استکبار قصد جدایی مسلمانان از امامت را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی بعد از ظهر امروز در همایش غدیر وجوانان با بیان اینکه جوانان ما فرزند غدیر هستند، ابراز داشت: متواترترین واقعه اسلام غدیر است و در اسلام هیچ مسئله ای شهرت غدیر را ندارد.
وی افزود: واقعه غدیر یک جریان حقوقی و تاریخی زنده است.
طبرسی به ابعاد واقعه غدیر اشاره کرد و یادآور شد: در غدیر سه گروه ولایت‌گریز، ولایت‌ستیز و ولایت‌پذیر پدیدار شدند که بدترین ولایت‌گریزی را بنی‌امیه انجام دادند.
خطیب جمعه ساری با اعلام اینکه عید غدیر توسط پیامبر اکرم(ص) مصداق روشن و عینی پیدا کرد، بیان داشت: مسلمانان واقعی اسلام در طول تاریخ ولایت‌مدار بودند و شیعه نیز برای احیا دین اسلام و وفاداری به امر ولایت مورد تهاجم قرار گرفته و سرمایه‌گذاری سنگینی را متحمل شدند.
وی غدیر را حقایق ابدی تاریخ عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از امتیازت غدیر حیات ابدی و جریان حقوقی و تاریخی این روز است که تا قیامت ادامه دارد.
طبرسی در جمع مسئولان و جوانان استان مازندران در مورد پیام غدیر خاطرنشان کرد: ولایت فقیه ریشه در غدیر دارد و معرفت، اطاعت و حمایت از ولی‌فقیه واجب است.
وی افزود: راهی که مقام معظم رهبری می‌رود حرکت غدیری است، برای زنده ماندن غدیر اطاعت از جانشین، حمایت و معرفت از ولی‌فقیه عصر را سرلوحه کار قرار دهیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با بیان اینکه ملت ولایت‌مدار کشور در دوران دفاع مقدس به جرم ولایت‌مداری و دفاع از انقلاب و دین اسلام شهدا و جانبازان فراوانی را تقدیم اسلام کردند، اظهارداشت: استان مازندران در دفاع عاشورایی بیش از 10 هزار شهید و32 هزار جانباز تقدیم نظام اسلامی کرد.
طبرسی اطاعت از رهبری را مقابله با جنگ نرم دانست و اذعان داشت: اگر در پشتیبانی از ولایت‌فقیه دریغ نکنیم جامعه اسلامی از گزند توطئه‌های دشمنان حفظ می‌کرد.
دراین مراسم از سوی کنگره بین‌المللی غدیر از 32 جوان فعال در حوزه غدیر تجلیل شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول