اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دامغان:

ولایت‏پذیری نقش بسزایی در زندگی مسلمانان دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان گفت: ولایت‏پذیری و اعتقاد به ولایت ائمه (ع) نقش بسزایی در دین و زندگی مسلمانان دارد.

ولایت‏پذیری نقش بسزایی در زندگی مسلمانان دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام مصطفی تقوی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد دهه امامت و ولایت شهرستان دامغان افزود: عید قربان تا عید غدیر فرصت مناسبی برای بیان مسائل امامت و ولایت‏پذیری است.
وی برگزاری سلسله مباحث گفتمان دینی با موضوع امامت و ولایت، اعزام روحانیان به مساجد روستایی و شهری و برگزاری دعای عرفه و خطبه غدیر را از مهم‏ترین برنامه‏های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان در این راستا بیان کرد.
تقوی تصریح کرد: جوهره اسلام که همانا تسلیم در برابر امر خدای یگانه بدون هیچ‏گونه مقاومت قلبی بوده؛ با ولایت و ولایت‏پذیری همراه است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان گفت: ولایت فقیه اساس و ستون خیمه انقلاب اسلامی محسوب می‏شود و همین امر سبب اتحاد مردم و به تبع آن اقتدار سیاسی جامعه اسلامی شده است.
در این جلسه مقرر شد تا با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی دامغان، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه امامت در این شهر برگزار شود.
همچنین مسئول کانون فرهنگی تبلیغی بیارجمند از برگزاری جلسات ترتیل و آموزش قرآن کریم در روستای زمان‏آباد خارتوران از توابع این بخش خبر داد.
حجت‏الاسلام اسماعیل عباس‏نژاد افزود: این دوره آموزشی توسط روحانی مستقر در روستای زمان‏آباد در مدرسه شهدای دخانیان این روستا و با حضور دانش‏آموزان برگزار می‏شود.
وی تصریح کرد: در این دوره، روزانه نیم جزء قرآن کریم به صورت ترتیل توسط دانش‏آموزان قرائت  و در آن قواعد قرآنی نیز آموزش داده می‏شود.
مسئول کانون فرهنگی تبلیغی بیارجمند در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: استقرار روحانی در مناطق روستایی از رسالت‏های بزرگ سازمان تبلیغات اسلامی است که برکات فراوانی برای اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان دارد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول