اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل استاندارد خوزستان خبر داد:

توقیف 6.6 میلیون قالب آجر غیر استاندارد در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان از توقیف 6 میلیون و 600 هزار قالب آجر رسی ماشینی فاقد نشان استاندارد از دو کارخانه تولید آجر خبر داد.

توقیف 6.6 میلیون قالب آجر غیر استاندارد در خوزستان
 رضا دهدشتی‌زاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: با توجه مصوبه هیئت وزیران در مورد جلوگیری از تولید و عرضه مواد و مصالح ساختمانی فاقد نشان استاندارد اجباری، کارشناسان ساختمانی این اداره کل نسبت به توقیف 6 میلیون و600 هزار قالب آجر رسی ماشینی از دو کارخانه آجر امین سفال و آجر جنگیه اقدام کردند.
وی ادامه داد: بخش ساختمانی اداره کل استاندارد خوزستان در راستای استاندارد سازی فرآورده‌های ساختمانی در استان خوزستان در این ماه 20 مورد بازدید از واحدهای تولید کننده مصالح ساختمانی و 15 مورد نمونه‌برداری از فرآورده‌های ساختمانی انجام داده است.
دهدشتی‌زاده تصریح کرد: در این بازرسی‌ها برای دو واحد تولیدی مجوز تولید محصولات صفحات ساخته شده از دانه‌های پلی استایرن و سنگدانه درشت (شن 3.4) صادر شد و با توجه به پایان اعتبار پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری سه واحد تولیدی دیگر، در پی استمرار کیفیت و استاندارد محصول، پروانه‌های استاندارد این واحدها تمدید گردید.
مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان ادامه داد: همچنین دو دستگاه CNC واحد تولیدی بامداد فوم و یک‌هزار عدد بلوک سقفی پلی استایرن به دلیل کیفیت پایین و عدم پیگیری و توجه به مراحل استانداردسازی و همچنین تهیه و توزیع و پخش کالای مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون نشان استاندارد توقیف و پرونده آنان به مراجع قضایی ارجاع شده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول