اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در رشته اهداف پروازی صورت می‌گیرد؛

راه‌اندازی دومین سایت استاندارد المپیکی ایران در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی استان کرمان گفت: به زودی دومین سایت استاندارد المپیکی ایران در رشته اهداف پروازی در مجموعه رشید فرخی کرمان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

راه‌اندازی دومین سایت استاندارد المپیکی ایران در کرمان
محسن اسماعیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به حضور تیم تیراندازی کرمان در مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: این مسابقات طی روزهای 16 تا 23 مهر ماه با حضور تیم‌های مختلفی از 20 استان کشور در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.
وی افزود: استان کرمان در این  مسابقات در ماده اهداف پروازی در سه رشته تراپ مردان و زنان، اسکیت و دوبل مردان شرکت داشت که در پایان و در ماده تراپ و در گروه مردان تیم کرمان عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داد و مسلم میرمحمدی نیز در مسابقات انفرادی این رشته عنوان سومی و مدال برنز را از آن خود کرد.
اسماعیلیان خاطرنشان کرد: در رشته تراپ و در گروه زنان تیم کرمان عنوان سوم تیمی را به خود اختصاص داد و در مسابقات انفرادی این رشته نیز فاطمه امیربهزادی که چندی پیش در مسابقات جهانی در کشور کرواسی موفق ظاهر شده بود این بار نیز عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داد.
رئیس هیئت تیراندازی استان کرمان بیان داشت: تیم‌های اسکیت و دوبل مردان کرمان نیز در این رقابت‌ها خوش درخشیده و عنوان دوم تیمی را به خود اختصاص دادند.
وی با اشاره به برنامه هیئت استان به منظور تقویت زیرساخت‌های این رشته در سال جاری گفت: به زودی دومین سایت استاندارد المپیکی ایران در رشته اهداف پروازی در مجموعه رشید فرخی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
اسماعیلیان تصریح کرد: با راه‌اندازی این سایت، استان کرمان با توجه به جایگاهی که در تیراندازی کشور دارد از حیث امکانات و تجهیزات نیز به قطب تیراندازی به اهداف پروازی کشور مبدل می‌شود.
رئیس هیئت تیراندازی کرمان گفت: کرمان در این رشته استعدادهای بسیاری دارد و ما می‌توانیم از این پس با برخورداری از این زمین جایگاه و اعتبار بالاتری را به دست آوریم.
اسماعیلیان بیان داشت: برگزاری جشنواره بزرگ شکارچیان در شهر کرمان و تمام شهرستان‌های استان نیز از دیگر افتخارات هیئت تیراندازی استان است.
وی با اعلام خبر تداوم عملیات احداث سالن تیراندازی سه‌منظوره استان واقع در مجموعه پردیسان قائم اظهار داشت: این مجموعه ورزشی توسط شهرداری کرمان در حال ساخت است و دارای سه سالن در رشته‌های تیراندازی با تفنگ و کلت بادی و کلت جنگی 25 متر و سالن 50 متر خفیف است.
اسماعیلیان با اشاره به راه‌اندازی یک سالن تیراندازی با همت مؤسسه خیریه ثامن‌الحجج (ع) برای ورزش بیماران خاص بیان کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از این سالن نیاز 10 ساله استان در این رشته تامین می‌شود.
وی با بیان اینکه 40 نفر تیرانداز در رشته‌های اهداف ثابت و پروازی به صورت حرفه‌ای در لیگ‌های مردان و زنان کشور از استان کرمان حضور دارند، گفت: این نفرات در لیگ‌های دسته اول و برتر کشور حضور دارند.
رئیس هیئت تیراندازی استان کرمان با اشاره به عضویت ندا نوذری در کمیته پزشکی کنفدراسیون تیراندازی آسیا خاطرنشان کرد: وی تنها داور زن در مسابقات تیراندازی کشور است که دارای مدرک بین‌المللی A تیراندازی است.
اسماعیلیان با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی مربیگری و داوری توسط هیئت تیراندازی استان گفت: در نظر داریم تا پایان سال جاری چند دوره اموزشی و توجیهی دیگر را در کرمان برگزار کنیم.
وی به حضور چند تیم مختلف از ماده اهداف پروازی در لیگ‌های کشور اشاره کرد و افزود: با وجود مشکلات مالی فراوان و نتایج درخشان تیم‌ها حمایت مالی لازم از این رشته و تیم‌های آن صورت نمی‌گیرد.
انتهای پیام/20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول