اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل امور جوانان خراسان رضوی خبر داد:

نظارت بر اجرای طرح‌های آموزش پیش از ازدواج دانشجویان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور جوانان خراسان رضوی از نظارت بر اجرای طرح‌های آموزش پیش از ازدواج دانشجویان در سطح این استان خبر داد.

نظارت بر اجرای طرح‌های آموزش پیش از ازدواج دانشجویان
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی برنامه جامع خانواده پایدار خراسان رضوی، سیدهادی طالبیان اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف تعیین شده در طرح‌های آموزش پیش از ازدواج دانشجویان مجرد دختر و پسر و دانشجویان عضو بسیج، علاوه بر نظارت دستگاه مجری، نظارت عالیه بر اجرای این طرح‌ها به صورت میدانی و با بهره‌مندی از منابع اسنادی انجام می‌پذیرد.
مشاور استاندار خراسان رضوی بهسازی و اصلاح فرایند اجرای برنامه با رویکرد حمایت و مشارکت از طریق انجام ارزیابی‌های مرحله‌ای و تکوینی، تعیین میزان تحقق اهداف طرح از طریق کسب بازخورد مناسب از فرآیندهای اجرایی، بررسی میزان و نحوه استفاده بهینه از منابع فیزیکی، انسانی، مالی و فنی تخصیص یافته به طرح را از جمله اهداف اصلی این اقدام بیان کرد.
وی با اشاره به اینکه دوره نظارت بر اجرای طرح‌های دانشجویی از 20 مهر تا 20 بهمن ماه سال جاری به طول خواهد انجامید، افزود: این نظارت در سطح ستادی، شامل کارشناسان ستاد ازدواج دانشجویی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است و در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مجری طرح نیز روسای دانشگاه‌ها، معاونان فرهنگی و رابطان ستاد ازدواج دانشجویی را در بر می‌گیرد.
مدیرکل امور جوانان خراسان رضوی گفت: اجرای بهینه این طرح و اجرای نظارت‌ها در این حوزه، سبب اطمینان از اثربخش بودن طرح، یافتن مشکلات در حین اجرا و اصلاح آن در دوره‌های بعد می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول