اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی تاکید کرد:

ترویج فرهنگ ازدواج آسان در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: ترویج و توسعه فرهنگ ازدواج آسان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

ترویج فرهنگ ازدواج آسان در آذربایجان غربی
جلال حسین زاده امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ آسان ازدواج به 21 نوعروس تحت حمایتی که مهریه آنها کمتر از 14سکه بود از سوی سازمان ورزش و جوانان استان هزینه سفر مشهد مقدس به ارزش 42 میلیون ریال اهدا شد.
وی با بیان اینکه این هدایا در مراسمی که به مناسبت ایام پیوند آسمانی مولای متقیان حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) با عنوان ازدواج آسان که به همت سازمان ورزش و جوانان استان و با همکاری اداره فرهنگی کمیته امداد استان برگزار شده بود اهدا شد، تصریح کرد: این اقدامات در راستای تسهیل امر ازدواج برای جوانان انجام می‌شود و لازم است سایر نهادهای فرهنگی نیز در این زمینه گام‌های موثری بردارند.
این مسئول با اشاره به اینکه کمیته امداد و سازمان ورزش و جوانان آذربایجان غربی در این زمینه پیشگام هستند، خاطرنشان کرد: کمیته امداد از جمله نهادهایی است که در ایجاد کارگاه‌های آموزشی پیش از ازدواج و سایر فعالیت‌های در این زمینه همکاری تنگاتنگی با سازمان ورزش و جوانان دارد.
حسین زاده در ادامه با اشاره به ایجاد دفتر حقوقی برای افراد زیر پوشش کمیته امداد استان آذربایجان غربی، اعلام کرد: با هماهنگی اداره حقوقی و امور نمایندگان برای تسهیل در احقاق حقوق مددجویان شعبه هایی در دادگستری شهرستان‌های پیرانشهر، ماکو، خوی، چایپاره، تکاب، بوکان، سردشت، چالدران، شوط و مهاباد تعیین و آماده ارائه خدمات به مددجویان هستند.
وی با اشاره به مزایای این طرح، گفت: حمایت حقوقی و قضائی از مددجویان در راستای سیاست توانمندسازی مددجویان می تواند گره گشا باشد.
انتهای پیام/ح30 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول