اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه خبر داد:

تجهیز مدارس شهری ارومیه به اینترنت

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه گفت: تجهیز همه مدارس شهری ارومیه به شبکه جهانی اینترنت در دست اقدام است.

تجهیز مدارس شهری ارومیه به اینترنت
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جواد جنگی پیش از ظهر امروز در شورای اداری ارومیه که در سالن فرهنگسرای جوان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با همکاری مسئولان شرکت مخابرات تا حدودی اهداف ترسیم شده برای این امر تحقق پیدا کرد که به دلیل وجود همراهی تنگاتنگ با مسئولان شرکت مذکور، بخشی از این هدف تاکنون عملیاتی شده است.
وی افزود: تا آخر آبان سال جاری در صدد هستیم 400 مدرسه به الزامات سیستم هوشمند تجهیز کنیم که برای عملیاتی شدن این موضوع باید با مساعدت سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی زیرساخت‌ها فراهم شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: تجهیز 80 مدرسه به رادیو بی‌سیم مخابراتی، تجهیز 100 آموزشگاه به تجهیزات رایانه‌ای هم از دیگر برنامه‌های در دست اقدام برای اجرایی شدن در سال جاری است لذا از ابتدای سال جاری تاکنون اقدامات زیادی در این حوزه انجام شده است.
وی گفت: هم‌اکنون در سطح ارومیه یک هزار آموزشگاه وجود دارد، همچنین 130 مدرسه هوشمند، 100 مدرسه قرآنی، 28 مجتمع آموزشی شهری، 34 مجتمع آموزشی روستایی، 10 مدرسه ورزشی و 10 مدرسه شبانه‌روزی وجود دارد که برای زیرپوشش قرار دادن دانش‌آموزان در حال فعالیت هستند.
جنگی به دستاوردهای سیستم آموزشی شهرستان در نیمه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات تخصصی با حضور مسئولان، اجرای طرح هجرت، طرح صالحان و راهیان نور همچنین برگزاری طرح ژیمیناستیک، برپایی نشست‌های دینی در مدارس از اهم فعالیت‌های نظام آموزشی در ارومیه هستند.
انتهای پیام/ح30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول