اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

آموزش و پرورش مصمم به تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با اشاره به احتمال اجرای نظام آموزشی 3-3-6 در سال تحصیلی آینده، گفت: با اجرای این ساختار پیش دبستانی جزو آموزش‌های رسمی می‌شود.

آموزش و پرورش مصمم به تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی است
محمدتقی فخریان در حاشیه دیدار با نخبگان شهر نیشابور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد از اعمال تغییراتی در ساختار آموزشی کشور پس از ابلاغ رسمی ساختار جدید آموزش خبر داد و اظهار داشت: دوره پیش‌دبستانی در صورت اجرای نظام 3-3-6 جزو آموزش رسمی کشور می‌شود. 
فخریان دوره پیش دبستانی را تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور خواند و افزود: وزارت آموزش و پرورش تنها در صورت تصویب مجلس شورای اسلامی می‌تواند دوره پیش دبستانی را به رسمیت شناسد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بیان داشت: در ارتباط با استخدام مربیان پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش هیچ برنامه‌ای رسمی ندارد اما مصمم است تا تکلیف آنان را مشخص کند.
وی به ارسال بخش‌نامه‌ای برای بررسی تعداد مربیان پیش دبستانی فعال در سطح استان اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش معتقد است: پایه اصلی نظام آموزشی و تربیتی در دوره پیش دبستانی است اما منتظر دستورالعمل‌های رسمی از سوی وزارتخانه هستیم.
فخریان اظهار داشت: در مورد قراردادهایی که مربیان پیش دبستانی با شرکت‌های تامین‌کننده نیروی انسانی امضاء کرده اند این موضوع ارتباطی با اداره آموزش و پرورش ندارد و مربوط به اداره کار می‌شود و اگر چنانچه شرکتی در این ارتباط تخلفی انجام دهد به نظر می رسد باید از طریق این اداره برطرف شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول