اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه جاری؛

آب در زاینده‌رود جاری می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: آب زاینده‌رود برای تامین آب کشت پاییزه کشاورزان در آبان ماه به طور حتم جاری می‌شود.

آب در زاینده‌رود جاری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از 12 طرح عمرانی در شهرستان دهاقان با بیان اینکه آب زاینده‌رود برای کشت پاییزه کشاورزان در آبان ماه به طور حتم جاری می‌شود، تاکید کرد: برای جاری شدن آب در زاینده‌رود نیازمند مشارکت شهروندان هستیم لذا مردم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.
وی تصریح کرد: حجم آب سد زاینده‌رود نسبت به سال‌های گذشته از نصف نیز کمتر شده است، اما با این وجود مدیریت استان برای تامین آب شرب مردم و نیز تامین آب کشت پاییزه کشاورزان شبانه‌روزی تلاش می‌کند.
استاندار اصفهان اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی اصفهان در پاییز نزولات آسمانی در استان کم و از 15 آبان ماه به بعد است و مردم اصفهان از زمستان امسال شاهد نزولات آسمانی هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه مدیریت استان برای جذب سرمایه‌گذار و استفاده مطلوب از فرصت‌های سرمایه‌گذاری تلاش وافری را به کار بسته است، افزود: در حال حاضر بین دستگاه‌های اجرایی و سرمایه‌گذار تعاملات مطلوبی حاکم است و  مدیریت استان از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند و آنها را همکار خود می‌داند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان داشت: دولت‌های نهم و دهم نگاه خاصی به طرح‌های عمرانی به ویژه در شهرستان‌ها و مناطق محروم داشته‌اند و به دنبال این نگاه، امروز در روستاهای سراسر کشور شاهد خدمات دولت در بخش گاز رسانی، برق، آب و سایر حوزه‌ها هستیم.
ذاکر اصفهانی در ارتباط با عوارض آلایندگی و ارزش افزوده شهر دهاقان گفت: در پنج ماه نخست سال جاری حدود 120 میلیون تومان در این قالب برای توسعه و آبادانی این شهر اختصاص یافته است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول