اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

همزمان با جاری شدن آب در زاینده‌رود؛

باران به انتظار زاینده‌رود نشسته بود

خبرگزاری فارس: پس از ماه‌ها خشکسالی در اصفهان، همزمان با جاری شدن آب در زاینده‌رود، نخستین باران پاییزی هم در اصفهان بارید تا نشان دهد که به انتظار زاینده‌رود نشسته بود.

باران به انتظار زاینده‌رود نشسته بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، طبق اعلام پیشین مدیر عامل سازمان آب منطقه‌ای اصفهان، از امروز آب در زاینده‌رود جاری شد و باز هم اصفهانی‌ها را خوشحال کرد.
از سوی دیگر، ماه‌ها در اصفهان باران نباریده‌ بود اما شب گذشته باران هم در اصفهان بارشش را آغاز کرد تا اصفهانی‌ها روزی خاطره‌انگیز را سپری کنند.
همزمانی جاری شدن آب در بستر خشک زاینده‌رود و بارش باران در اصفهان از سویی و عید قربان نیز از سوی دیگر حال و هوای خاصی به شهر بخشید و مردم به خیابان‌ها آمدند و ترافیک نسبتاً سنگینی نیز در معابر اصلی شهر ایجاد شد.
خشک شدن زاینده‌رود از یک طرف و عدم بارش باران از سویی دیگر سبب شده بود تا در چهره مردم اصفهان غم موج بزند.
البته پیش از این نیز یکی دو بار بارانی مختصر در اصفهان باریده بود اما باران دیشب علاوه بر سنگین بودن، لطف دیگری داشت و آن هم هم‌زمان شدن با جاری شدن آب در زاینده‌رود بود.
اصفهان تشنه امروز پس از ماه‌ها کمی سیراب شد تا مردمش نیز شاداب‌تر و امیدوارتر از گذشته به زندگی معمول خود ادامه دهند.
مردم از مسئولان انتظار دارند که با تدابیر خود کاری کنند تا حال که اصفهان جزو نقاط کم‌بارش کشور است، لااقل آب در زاینده‌رود جاری باشد، چرا که حیات اصفهان به حیات زاینده‌رود گره خورده است.
هم‌زمانی بارش رحمت الهی و زنده‌ شدن زنده‌رود را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم که آب همیشه در زاینده‌رود جاری باشد و دعا می‌کنیم که خداوند باران رحمتش را بر سر مردم نازل کند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول