اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده سپاه قدس گیلان:

استکبار عامل اصلی نا امنی عراق است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قدس گیلان، اظهار داشت: استکبار جهانی عامل اصلی ایجاد ناامنی در عراق بوده و دستش به خون مردم ایران و عراق آغشته است.

استکبار عامل اصلی نا امنی عراق است
هامون محمدی امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر سه شهید گیلانی حادثه تروریستی سامرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار داشت: استکبار جهانی قصد دارد بحث حکومت اسلامی را در عراق زیر سئوال ببرد و در واقع با ایجاد ناامنی می‌خواهد احساس نیاز مردم به حضور قدرت‌های خارجی را بیشتر کند.
وی با بیان اینکه مردم مسلمان و انقلابی عراق با همت خود توانستند حکومت فاسد صدام را سرنگون کنند، تصریح کرد: با این عزم و اراده قطعا قادر هستند انقلاب خود را به ثمر برسانند و کشورشان را پیروز کنند. 
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه این تحرکات توسط قدرت‌های استکباری در عراق صورت می‌گیرد و قطعا راه به جایی نمی‌برند، ابراز داشت: مردم عراق با همت خود در مقابل آنها می‌ایستند و انقلاب خود را حفظ می‌کنند. 
وی، شهادتی که نصیب این شهدا شده است را سعادتی بسیار بزرگ خواند و اذعان داشت: شهدای ما دارای روحیات معنوی خاصی بودند که در راه زیارت مرقد امام حسین(ع) به شهادت رسیدند. 
محمدی با تاکید بر اینکه برای پویایی در راه تحقق آرمان‌های شهدا باید این مسیر را ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: ما با حضور خود باید تلاش کنیم تا این مسیر را ادامه دهیم.
وی امنیت عراق را قابل کنترل ندانست و اضافه کرد: امنیت کشور عراق با توجه به نقاط ضعفی که استکبار جهانی و کشورهای غربی در آنجا به وجود آورده‌اند و با مسلح کردن گروه‌های معاند قابل کنترل نیست.
این مسئول بیان داشت: این عشق همیشه در مردم وجود دارد و مردم مشتاق زیارت قبور معصومین (ع) هستند ولی امنیت عراق از قاعده خاصی پیروی نمی‌کند.
وی با تصریح بر اینکه استکبار جهانی و صهیونیست در این 30 سال نتوانسته‌اند کاری بکنند، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی بعد از این هم نمی‌توانند کاری انجام دهند و این کارها توطئه‌های استکباری است و خداوند وعده داده هر کس دین خدا را یاری کند او را یاری می‌کند.
محمدی یادآور شد: قطعا این توطئه‌ها و نقشه‌ها علیه انقلاب، نظام ما و کشور عراق که قبور معصومین(ع) در آنجاست به ثمر نخواهد رسید و نقشه‌های آنها با یاری خداوند با شکست مواجه می‌شود.
 انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول