اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آمار و اطلاعات استانداری کردستان خبرداد:

اجرای طرح سرشماری گردشگران ملی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات استانداری کردستان از اجرای طرح سرشماری گردشگران ملی در این استان خبرداد و گفت: این طرح به منظور شناسایی کیفیت سفرهای گردشگری اجرا می‌شود.

اجرای طرح سرشماری گردشگران ملی در کردستان
مسعود سالمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این طرح به صورت دریافت اطلاعات مربوط به سفر 180 خانواده به عنوان خانواده‌های نمونه و جامعه هدف، در استان اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه این طرح از مهرماه سال جاری آغاز و تا پایان جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز از خانواده‌های گردشگر ورودی در سطح استان ادامه خواهدداشت، خاطرنشان کرد: شهرستان‌های بانه، سقز، مریوان، قروه، بیجار و سنندج به عنوان شهرستان‌های نمونه آماری در این طرح در نظر گرفته شده‌اند.
مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات استانداری در مورد محتوای اطلاعات جمع‌آوری شده در این طرح نیز تصریح کرد: تعداد سفرها، مدت زمان اقامت، میزان رضایتمندی از امکانات موجود در استان، جمعیت خانواده‌ها و همراهان و هزینه و نحوه انجام سفر از جمله اطلاعاتی است که به منظور تجزیه و تحلیل در این طرح جمع‌آوری می‌شود.
سالمی در پایان اضافه کرد: با توجه به افزایش تعداد سفرها به استان در چند سال اخیر امیدواریم با اجرای این طرح اطلاعات مناسبی به منظور برنامه‌ریزی برای ساماندهی تعداد سفرها و مسافران ورودی به استان را جمع‌آوری کنیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول