اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون فرماندار سبزوار:

دستگاه‌های اجرایی ایجاد اشتغال را اولویت اصلی خود بدانند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سبزوار گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان ایجاد اشتغال را اولویت اصلی خود بدانند.

دستگاه‌های اجرایی ایجاد اشتغال را اولویت اصلی خود بدانند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد کلاته در جلسه کارگروه جهاد اقتصادی شهرستان سبزوار ایجاد اشتغال و تحقق کامل طرح هدفمند کردن یارانه‌ها را از تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد ذکر کرد.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید برای افزایش میزان تحقق سهمیه اشتغال شهرستان تلاش کنند.
معاون فرماندار سبزوار با بیان اینکه 50 درصد سهمیه اشتغال شهرستان تاکنون محقق شده است، افزود: متقاضیان ایجاد مشاغل جدید در کمترین زمان ممکن به صندوق مهر امام رضا(ع) و بانک‌ها معرفی شده اند.
کلاته جذب تسهیلات بهینه‌سازی مصرف سوخت در مرغداری‌ها، توسعه آبیاری تحت فشار در سطح هزار و 200 هکتار از اراضی کشاورزی و توسعه کشت مکانیزه با هدف افزایش بهره‌وری در این بخش را از جمله مهم‌ترین پیگیری‌های به ثمر رسیده در این کارگروه عنوان کرد.
وی با تاکید بر توسعه مراکز آموزشی در شهرستان گفت: افتتاح مرکز جهاد دانشگاهی سبزوار در دهه فجر امسال گامی در راستای تحکیم زیربناهای علمی و آموزشی در شهرستان است.
علی امیدبخش رئیس اداره صنایع و معادن سبزوار نیز از کلنگ‌زنی پروژه تولید بتن سبک شهرستان همزمان با عید غدیر خبر داد و در این باره افزود: این طرح که نیازمند سرمایه‌گذاری 730 میلیارد ریالی است، در شهرک صنعتی شماره 2 سبزوار احداث و برای بیش از 100 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول