اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان کنگان:

500 نفر برای اشتغال در پارس جنوبی آموزش دیدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان کنگان از آموزش 500 نفر برای اشتغال در پارس جنوبی خبر داد.

500 نفر برای اشتغال در پارس جنوبی آموزش دیدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، بهرام مکاری‌پور در بازدید از دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در کنگان اظهار داشت: اداره کل فنی و حرفه‌ای کنگان در راستای توانمندسازی نیروهای جوان به منظور اشتغال در فازهای مختلف پارس جنوبی اهتمام ویژه‌ای دارد و در سال جاری دوره‌های مختلفی برگزار کرده است.
وی افزود: دوره‌های برگزار شده از کیفیت و کمیت خوبی برخوردار هستند و مسئولان ارشد شهرستان و مدیران منطقه ویژه حمایت خوبی از این دوره‌ها داشته‌اند.
رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان کنگان از آموزش 500 نفر برای اشتغال در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری500 نفر دوره آموزش شامل بیش از 8500 نفر ساعت آموزش توسط اداره فنی و حرفه‌ای کنگان برگزار شده است.
مکاری‌پور تصریح کرد: این دوره‌ها در 20 رشته در مراکز ثابت و سیار در صنایع و صنوف مختلف شرکت کردند که پس از قبولی در آزمون برای پذیرفته‌شدگان مدارک مربوطه صادر شد.
وی همچنین از آموزش 130 نفر جدید در این اداره خبر داد و گفت: هم‌اکنون 130 کارآموز در کارگاه‌های اتومکانیک، جوشکاری co2، برق صنعتی، ابزار دقیق و لوله‌کشی صنعتی در حال آموزش هستند.
مکاری‌پور افزود:40 نفر از کارآموزان دانش‌آموزان شاخه‌های کار و دانش و 60 نفر کارآموز طرح نفت با همکاری مشترک فنی و حرفه‌ای و منطقه ویژه و مابقی کارآموز عادی هستند.
وی اذعان داشت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان منطقه امری مهم و ارزنده است و از تمام مسئولان می‌خواهیم در این راستا همکاری و همراهی کنند.
رئیس اداره فنی و حرفه‌ای کنگان گفت: پارس جنوبی از مناطق مهم در ایجاد اشتغال است و این سازمان با تربیت نیروهای متخصص، تلاش دارد نیروهای لازم را برای اشتغال در پارس جنوبی تامین کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول