اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون منابع انسانی و تحول اداری استاندار اردبیل خبر داد:

اجرای نوآوری‌های جدید در هفته پژوهش اردبیل

خبرگزاری فارس: معاون منابع انسانی و تحول اداری استاندار اردبیل از برگزاری هفته پژوهش با نوآوری‌های جدید در این استان خبر داد.

اجرای نوآوری‌های جدید در هفته پژوهش اردبیل
یعثوب نژادمحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل به ابلاغ بخشنامه و دستور‌العمل برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش اشاره کرد و اظهار داشت: با استفاده از تجربیات سال‌های گذشته و زودتر از دوره‌های قبل، برنامه‌‌ریزی خود را برای برگزاری باشکوه و متفاوت‌تر هفته پژوهش آغاز کردیم و مصمم هستم جشن بزرگ تجلیل از پژوهشگران، محققان و نخبگان استان اردبیل را برگزار کنیم.
وی با یادآوری اینکه جلسات هماهنگی هفته پژوهش به صورت مستمر و بعد از جمع‌بندی نهایی نیز با حضور استاندار اردبیل برگزار می‌شود، گفت: در راستای ترویج فرهنگ پژوهش، تحقیق، ارتقای جایگاه پژوهش در جامعه و بها دادن به امر تولید علم و کار زیربنایی پژوهشگران اقدام به برگزاری برنامه هفته پژوهش امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته می‌کنیم.
این مسئول ادامه داد: در جشن بزرگ هفته پژوهش معرفی تیم‌ها، گروه‌ها و تشکل‌های پژوهشگر و فناوری برتر، مدیران پژوهشی برتر،‌ صاحبان پارک‌ها و مراکز رشد و فناوری‌های برتر و انجمن‌های علمی و نشریات برتر پژوهشی در دستور کار قرار گرفته است.
نژادمحمد از تشکیل دو کمیته اجرایی و تبلیغات و اطلاع‌رسانی و علمی در این ارتباط خبر داد و اظهار داشت: با تبادل نظر و اعلام نظر جمعی، دبیری کمیته اطلاع‌رسانی و علمی با عضویت دانشگاه‌های استان، دفتر نخبگان، مرکز رشد و فناوری، آموزش و پرورش، آب منطقه‌ای و نماینده استانداری و همچنین جهاد دانشگاهی به معاونت پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی واگذار شد.
معاون استاندار اردبیل افزود: دبیری کمیته اجرایی و تبلیغات نیز با عضویت صدا و سیما، دفتر روابط سیاسی و روابط عمومی استانداری، جهاد دانشگاهی، شهرداری و دانشگاه محقق اردبیلی به دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری واگذار شد تا کارها به سرعت و با کیفیت انجام شود.
وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به فرصت باقیمانده در هفته پژوهش، در آذر ماه این کمیته کارهای اجرایی و عملیاتی خود را با همکاری و هماهنگی تنگاتنگ انجام دهند و با یک اطلاع‌رسانی و تبلیغ مناسب در مورد هفته پژوهش زمینه برگزاری نمایشگاه و جشن بزرگ پژوهش به صورت گسترده و فراگیر برگزار شود.
معاون استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود از معاونت پژوهشی دانشگاه‌ها خواست در برگزاری هفته پژوهش پیشگام شده و با یک ظرفیت مناسب زمینه تبدیل طرح‌های علمی به ثروت جامعه را فراهم کنند.
وی اضافه کرد: نقصی که در بخشنامه ارسالی برای گرامیداشت هفته پژوهش وجود دارد نادیده گرفتن حوزه پژوهش دانشگاه علوم پزشکی است که قرار است با رایزنی‌های به موقع و پیگیرانه زمینه حضور پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی فراهم شود.
نژادمحمد در مورد برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش نیز ابراز داشت: کمیته علمی و اطلاع‌رسانی وظیفه دارد محل و مکان مناسب برگزاری نمایشگاه را با توجه به اولویت‌بندی‌ها و وسعت کار تعیین کند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول