اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه بوشهر:

استکبار سیب کرم خورده‌ای است که به زودی از درخت می‌افتد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: استکبار جهانی همچون سیب کرم خورده‌ای است که به زودی از درخت فرو خواهد افتاد.

استکبار سیب کرم خورده‌ای است که به زودی از درخت می‌افتد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در جمع شماری از مردم بوشهر با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه افسری ارتش اظهار داشت: دشمنان آزموده‌اند که به هیچ‌وجه نمی‌توانند، ایران را مورد تهدید و تهاجم قرار دهند و ملت ایران ملتی نیست که نظاره‌گر باشد.
وی افزود: استکبار جهانی وارث مشرکین، کفار و منافقین تاریخ جهان است که جبهه دین ستیز که توسط نمرودها، فرعون‌ها و ابوجهل‌ها تشکیل شده بود به میراث برده‌اند و در مقابل آنان فرزندی از سلاله اهل بیت یعنی مقام معظم رهبری قرار دارد و سپاه، بسیج و ارتش و ملت ایران با فرماندهی مقام معظم رهبری آماده شکست استکبار است.
صفایی‌بوشهری با اشاره به تهدیدات و صحبت‌های بی‌خردانه کشورهای وابسته به استکبار جهانی علیه ایران، بیان کرد: سرزمین‌های اسلامی و حتی مردم درون این کشورها آماده حمایت از ایران در مقابله با استکبار جهانی هستند و استکبار جهانی همچون سیب کرم خورده‌ای است که به زودی از درخت فرو خواهد افتاد.
وی ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم و دهه ولایت یادآور شد: عید غدیر خم طلوع خورشید ولایت از افق حضرت محمد (ص) و تجلی حدیث "من کنت مولاه فهذا علی مولاه" است.
امام جمعه بوشهر ادامه داد: هیئات، مساجد و تکایا باید عید غدیر را بیش از این بزرگ بدانند و با برنامه‌های دانش‌بنیان و ولایی این دهه را به آموزش آموزه‌های امام علی(ع) در جامعه بپردازند چون که ما هرچه داریم از غدیر داریم و از همه مسوولان می‌خواهم از مساجد، هیئات و تکایا و مداحان حمایت کنند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد: بیماران مبتلا به بیماری‌های خاص به دلیل فقر مالی و هزینه بالای درمان و همچنین انجمن‌های بیماری خاص به دلیل نداشتن امکانات لازم، روزگار سختی را سپری می‌کنند.
صفایی‌بوشهری اضافه کرد: از مسئولان و مردم انتظار داریم با حمایت و کمک‌های خود مرحمی باشند بر دردهای روحی و جسمی این بیماران و کمک یار انجمن‌های این‌گونه بیماری‌های خاص باشند و هر کس به حیات و احیای یک شخص بیمار کمک کند گویا همه مردم را احیا کرده است.
وی همچنین با تبریک میلاد آسمانی امام  هادی (ع) گفت: امام هادی دو کار بسیار مهم را انجام دادند، یکی انتشار مبانی دین و دعاهایی که بیانگر جایگاه اهل بیت بود و دیگری تشکیل شبکه ولایت و تعیین نماینده امام که طراحی آن از امام هادی (ع) بود و هرم تشکیلاتی امامت و ولایت از ایشان بود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول