اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اتاق بازرگانی کرمان:

بخش خصوصی فقط یک سخنگو نیاز دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان کرمان با تاکید بر اینکه بخش خصوصی فقط یک سخنگو نیاز دارد، گفت: با راه‌اندازی اتاق‌های بازرگانی در بخش‌های مختلف، بخش خصوصی متفرق و ضعیف می‌شود.

بخش خصوصی فقط یک سخنگو نیاز دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محسن جلال‌پور شامگاه جمعه در نشست یک‌روزه مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیران در حوزه بخش خصوصی اظهار داشت: آیین بزرگداشت 24 آذر ماه روز ملی صادرات در کرمان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به قیمت تمام شده نامطلوب بعضی از کالاها به علت عملکرد نامناسب جهاد کشاورزی تصریح کرد: به گفته یکی از بزرگ‌ترین دامداران استان کرمان بسیاری از گاوهای شیرده با نژاد اصیل به کشتارگاه رفتند زیرا قیمت شیر به صرفه نبود.
جلال‌پور با بیان اینکه محصول کشمش و انجیر ایران از بازار جهانی خارج شده است، عنوان کرد: مدیریت نامطلوب در بعضی از مجموعه‌های دولتی بخش خصوصی را گرفتار کرده است.
وی با تاکید بر اینکه هدفمندی یارانه‌ها کاری حیاتی بود و بخش خصوصی از آن حمایت می‌کند، تصریح کرد: این قانون در دوره گذار خود به بخش خصوصی صدماتی را وارد کرد.
جلال‌پور بیان کرد: بخش خصوصی فقط یک سخنگو نیاز دارد و با راه‌اندازی اتاق‌های بازرگانی در بخش‌های مختلف بخش خصوصی متفرق و ضعیف می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کرمان استانی کشاورزی و صادراتی است، افزود: مالیات‌ها باید با توجه به شرایط مناطق اخذ شود.
جلال‌پور از انجام سه ماه کار کارشناسی بر روی نمایشگاه بین‌المللی جنوب ‌شرق در کرمان خبر داد و افزود: نتایج به دست آمده از این کارشناسی‌ها موجب شد تا اتاق بازرگانی و صنایع و معادن از قبول مسئولیت این مکان خودداری کند. 
وی از نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی برای برگزاری نشست‌های مشترک با مدیران بخش‌های مختلف قدردانی کرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول