اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرهمند:

بخش خصوصی به تعهدات خود در مورد فولاد بافق عمل نکرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش خصوصی به تعهدات خود در مورد فولاد بافق به خوبی عمل نکرده است.

بخش خصوصی به تعهدات خود در مورد فولاد بافق عمل نکرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، کاظم فرهمند صبح امروز در جلسه شورای اداری بافق با تقدیر از اعضای شورای اداری شهرستان بافق و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد با اشاره به توانمندی‌های علیرضا صمدی اظهار داشت: ایشان از نیروهای متدین و سخت‌کوش و ولایت‌مدار هستند که امیدواریم در این شهرستان هم بتوانند در مسئولیت خطیر خود برای خدمت به مردم انجام وظیفه کنند.
وی با یادآوری مسئله خشکسالی و کمبود آب در استان یزد بیان داشت: موضوع خشکسالی در استان به اندازه‌ای وسیع بوده که نه تنها باعث بروز مشکلات عدیده‌ای در کشاورزی شده بلکه بخش صنعت را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است.
فرهمند با اشاره به پیش‌بینی بارندگی‌ها در کشور افزود: با توجه به وضعیت بارندگی که تاکنون در کشور اتفاق افتاده است، امیدواریم مشکل خشکسالی تا حدی برطرف شود.
نماینده مردم بافق در مجلس به سهم استان یزد از اعتبارات خشکسالی اشاره کرد و گفت: مبلغ 26 میلیارد ریال به موضوع خشکسالی به استان یزد اختصاص یافته که باید در بخش‌های مختلف کشاورزی به ویژه احیاء و مرمت قنوات هزینه شود که مسئولان شهرستان بافق باید پیگیر دریافت سهم خود از استان باشند.
فرهمند روند نامطلوب اجرای کارخانه فولاد بافق را نیز یادآور شد و افزود: ضرورت احداث کارخانه فولاد بافق با توجه به وجود معادن در این شهر بر همگان آشکار است ولی متاسفانه هنوز مردم از روند احداث این کارخانه در بافق ناراضی هستند.
وی بر ضرورت توجه به خواسته مردم بافق مبنی بر دولتی باقی ماندن این کارخانه تاکید و تصریح کرد: با توجه به ضرورت اجرایی شدن اصل 144 احداث کارخانه فولاد به بافق به بخش خصوصی واگذار شود که این بخش تاکنون به تعهدات خود عمل نکرده و این موضوع در حال پیگیری است.
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در ادامه به موضوع گازرسانی به بافق اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی‌ها و پیگیری‌های قبلی مردم و مسئولان قرار است امروز پیمانکار این پروژه مشخص شده و کار خود را آغاز کنند.
پیگیری امور مربوط به راه‌اندازی گمرک بافق، بررسی مشکل توسعه شیلات بافق، تامین پزشک در زمینه ارتوپد و چشم پزشکی و بلاتکلیفی احداث پلی کلینیک در بافق از مهم‌ترین موضوعاتی بود که نماینده مردم بافق در مجلس در این نشست مطرح کرد و گزارشی از روند اجرایی آن ارائه داد.
فرماندار بافق نیز در این مراسم با اشاره به خدمات ارزنده دولت دهم ابراز داشت: تحقق عدالت در جامعه در سایه خدمت به مردم و پاسخگویی به نیازهای آنان امکان‌پذیر است.
حسین ندافیان با گرامیداشت هفته بسیج خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی میراث گرانقدر حضرت امام (ره) و شهداست و باید این تفکر هر روز توسعه و گسترش پیدا کند.
ندافیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمبود نیروی انسانی در فرمانداری بافق عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و توجه ویژه استانداری یزد امیدواریم این مشکل به زودی برطرف شود.
فرماندار بافق همچنین با اشاره به سوابق خدمات ارزنده علیرضا صمدی در حوزه سیاسی استانداری گفت: با توجه به شناختی که از وی داریم امیدواریم با استفاده از تجربیات و تلاش و همت ایشان و همه همکاران در راستای خدمت‌رسانی به مردم به نحو شایسته گام موثری برداریم.
امام جمعه بافق نیز در این جلسه با تبریک هفته ولایت و عید سعید غدیر به بررسی نقش ولایت در فرهنگ تشیع پرداخت و متذکر شد: ولایت فقیه یک اصل مسلم و رمز پیروزی همه مسلمانان در طول تاریخ است.
حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی با تبیین واقعه غدیر و جایگاه ولایت در امت اسلامی اضافه کرد: قوام و استحکام نظام ما تا زمانی است که بر پایه ولایت فقیه استوار باشد و در غیر این صورت هیچ تضمینی برای نظام وجود ندارد.
وی با تقدیر از خدمات دولت و مسئولان به مردم خاطرنشان کرد: در سایه ولایت فقیه است که مسئولان می‌توانند با خدمات ارزنده و صادقانه خود زمینه رشد و توسعه در جامعه و شادابی در بین مردم را فراهم کنند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد نیز در این مراسم با تقدیر از معاونان قبلی فرمانداری بافق به ذکر گوشه‌ای از سوابق و خدمات علیرضا صمدی پرداخت و بیان داشت: امیدواریم با همکاری و تعامل خوب مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان بافق با معاون فرماندار این شهرستان زمینه رشد و پیشرفت عمران و آبادانی این شهرستان فراهم شود.
تقوایی از همکاری و همراهی مردم و نهادهای شهرستان بافق در امر سرشماری تقدیر کرد و افزود: بستر رشد و شکوفایی و پیشرفت فرد و جامعه زمانی فراهم می‌شود که بر مبنای آمار و اطلاعات صحیح قرار گیرد.
وی با تاکید بر ضرورت گرامیداشت حماسه 9 دی تاکید کرد: حضور حماسی و پر از شور و نشاط مردم در این روز بساط نفاق و فتنه در کشور برچیده شد و مردم در این روز دفاع از ولایت و رهبری را یک بار دیگر به رخ جهانیان کشاندند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد همچنین با اشاره به حساسیت انتخابات آینده مجلس نهم در کشور ابراز داشت: دشمن با تمام امکانات و استعداد خود و بهره گیری از مهره‌های داخلی قصد دارد با برنامه‌ریزی، این انتخابات را هدف گرفته و آن را خدشه دار کند و مانع از حضور اکثریت مردم شود.
تقوایی بیانات مقام معظم رهبری در زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را یادآور شد و افزود: مسئولان باید تلاش برای سالم برگزار کردن انتخابات و ادامه خدمات‌رسانی به مردم همچنین امیدوار کردن مردم به نظام و انقلاب را برای تحقق این امر مهم سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی نتیجه مشارکت گسترده ملت در انتخابات را بسیار مهم و اساسی دانست و خاطرنشان کرد: بسترسازی حضور حداکثری مردم از طریق آموزش و همکاری مجریان می‌تواند نقش اساسی در افزایش این حضور داشته یاشد.
تقوایی مشارکت در انتخابات را زمینه رشد سیاسی جامعه عنوان کرد و اذعان داشت: همه باید با پاسخگو بودن به خواسته‌های مردم، خدمت صادقانه و جلب رضایت آنان زمینه‌ای فراهم کنیم تا همه با شور اشتیاق در این انتخابات شرکت کنند و به نتیجه آن هم اعتماد داشته باشند.
در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های حسن ملک‌پور، علیرضا صمدی به عنوان معاون فرماندار بافق معرفی شد.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول