اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

چاره‌ای جز حمایت از بخش خصوصی نداریم

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف خود در اصل 44 باید بخش خصوصی را به‌صورت عملی حمایت کنیم، گفت: برای نیل به اهداف برنامه‌ای کلان توسعه، چاره‌ای جز حمایت از بخش خصوصی نداریم.

چاره‌ای جز حمایت از بخش خصوصی نداریم
اکبر نیکزاد در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی شهر یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برای ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری چاره‌ای جز حرکت به سوی تولید و حمایت از بخش خصوصی و همچنین نهادینه کردن اصل 44 قانون اساسی نداریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اجرایی شدن این عوامل منوط به اتحاد و همبستگی مردم و مسئولان بوده تا این بتوانیم این کار بزرگ را به سر منزل مقصود برسانیم.
وی با بیان اینکه در چشم‌انداز 20 ساله و در افق 1404 باید در جایگاه بالای پیشرفت و توسعه در سطح جهان و منطقه قرار داشته باشیم، بیان کرد: ما هنوز به قدرت اول منطقه نرسیده‌ایم و باید برای نیل به این مهم تلاش خود را دوچندان کنیم چرا که مردم سایر کشورها از مردم ما الهام می‌گیرند.
نیکزاد به پیامدهای این توسعه و پیشرفت اشاره کرد و گفت: اگر در این راه به سرمنزل مقصود برسیم وضعیت استکبار بدتر از آن چیزی می‌شود که در حال حاضر است و در آن زمان حتی یک نفر هم دیگر در جهان حرف آمریکا را قبول ندارد و به سیاست‌های خصمانه این رژیم وقعی نخواهد گذاشت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آمریکا با حربه‌هایی مانند تحریم شیطنت می‌کند و نمی‌خواهد ایران اسلامی به جایگاه واقعی خود برسد و با اوضاع کنونی مطمئن باشیم که به اهداف خود هیچ‌گاه نخواهد رسید.
نیکزاد اشتغال را دغدغه اصلی مسئولان نظام دانست و در ادامه با اشاره به اینکه مشکل اشتغال با استخدام در دستگاه‌های دولتی به هیچ وجه برطرف نخواهد شد، ابراز داشت: استخدام در ادارات دولتی راه‌حل اساسی برطرف کردن معضل اشتغال نیست زیرا سیاست دولت و نظام در این است که بدنه دولت و دستگاه‌های اجرایی روز به روز کوچک‌تر شود.
وی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی روز به روز توانمندتر خواهد شد که این امر مستلزم تقویت بخش خصوصی و توسعه تولید توسط مردم و مسئولان است.
مقام عالی اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با اجرایی شدن این مهم یعنی حمایت در عمل از بخش خصوصی و همچنین پیشبرد اهداف دولت در اصل 44 قانون اساسی، امیدوار خواهیم شد مشکل بیکاری که یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مردم این استان و کشور است با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برطرف شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول