اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج خبر داد:

دستگیری سارقان داخل خودرو در کرج

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرج از دستگیری سارقان حرفه‌ای داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان داخل خودرو در کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، عبدالرضا خیرخواهان اظهار داشت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرج دو سارق لوازم داخل خودرو در حین سرقت از یک دستگاه خودرو 206 دستگیر شدند و به 18 فقره سرقت اعتراف کردند.
وی ادامه داد: به دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در منطقه رجایی شهر کرج، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .
خیرخواهان افزود : مأموران با انجام گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس در محل‌هایی که احتمال وقوع جرم در آنجا متصور بود در نهایت روز گذشته متوجه یک دستگاه موتورسیکلت با دو نفر سرنشین شدند که به طرز مشکوکی در حال گشت‌زنی در اطراف خودروهای پارک شده در یکی از خیابان‌های فرعی منطقه مورد نظر می‌باشند .
وی افزود: ماموران با تحت نظر قرار دادن سرنشینان موتورسیکلت دریافتند که آن دو نفر پس از زیر نظر قرار دادن منطقه و اطمینان از اینکه محل خلوت بوده و کسی مزاحمشان نخواهد شد یکی از آنها به طرف یک دستگاه خودرو 206 رفته و قصد باز کردن در آن را دارد .
خیرخواهان تصریح کرد: ماموران بلافاصله در یک اقدام غافلگیرانه به سمت موتورسیکلت و خودرو مورد نظر رفته و سارقان را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: متهمان دستگیر شده به جرم خود مبنی بر سرقت تجهیزات داخل خودرو در منطقه رجایی‌شهر اعتراف کرده و اقرار کردند که تا کنون به 18 فقره سرقت در زمینه تجهیزات داخل خودرو پرداخته‌اند .
به گفته وی تعداد 13 نفر از مالباختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد و در این باره نیز پرونده‌ای تشکیل و متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول