اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرکلانتر ششم پلیس پایتخت خبر داد:

دستگیری سارق منزل با 15 میلیون تومان طلای سرقتی

خبرگزاری فارس: سرکلانتر ششم پلیس پایتخت از دستگیری یک سارق منزل به همراه 15 میلیون تومان طلای سرقتی در جنوب شرق پایتخت خبر داد.

دستگیری سارق منزل با 15 میلیون تومان طلای سرقتی
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی سرکلانتری ششم پلیس پایتخت، عباس دانشجو گفت: فردی چند روز پیش با مراجعه به این کلانتری در شکایتی اعلام کرد که حدود 15 میلیون تومان طلا از منزل وی سرقت شده و در این خصوص چند نفر را نیز به عنوان مظنون معرفی کرد. 
سرکلانتر ششم پلیس پایتخت افزود: با معرفی مظنونان به کلانتری، با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی‌ ـ پلیسی در نهایت از بین این افراد سارق شناسایی شد و در بازجویی‌ها به عمل آمده به جرم خود اقرار کرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: متهم تمام طلاها را که شامل دو عدد دست‌بند، یک رشته زنجیر با پلاک، چهار حلقه النگو، دو جفت گوشواره، سه حلقه انگشتر، دو عدد ساعت قیمتی، چهار عدد نیم سکه و ربع سکه و سه عدد سکه پارسیان بود به ماموران تحویل داد.
سر کلانتر ششم پلیس پایتخت در پایان با اشاره به بازگرداندن اموال به مالباخته از تحویل متهم به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی پرونده‌اش خبر داد و تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی در این ارتباط ادامه دارد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول