اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده دماوند در مجلس خبر داد:

افزایش اعتبارات احداث سد بزرگ تارود در دماوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از افزایش اعتبارات احداث سد بزرگ تارود در دماوند خبر داد.

افزایش اعتبارات احداث سد بزرگ تارود در دماوند
شاهرخ رامین در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: اخیرا نشستی با مسئولان معاونت بودجه استانداری تهران و آب منطقه‏ای این استان در محل استانداری تهران در این باره برگزار شد.
وی ادامه داد: از جمله موضوعات مورد بحث در این نشست، احداث سد بزرگ تارود به عنوان یکی از امور مورد مطالبه مردم دماوند بود.
رامین تصریح کرد: مبحث افزایش اعتبار احداث این سد مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفت و در پایان این خواسته محقق شد.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاربری سد تارود خاطرنشان کرد: سد بزرگ تارود قرار است تا پس از احداث، وظیفه تامین آب شرب مردم دماوند و گیلاوند را بر عهده گیرد.
وی ادامه داد: علاوه بر این، تامین آب زراعی دره تارود از طریق استفاده از آبیاری تحت فشار و افزایش بهره‏وری این نعمت الهی از دیگر کاربری‏های آن خواهد بود.
رامین در بخش دیگری، ماه آبان را در تقویم جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم خواند و با اشاره به واقعه 13آبان، تسخیر لانه جاسوسی و تبعید امام در این ماه خاطرنشان کرد: روز 13 آبان با مقاطع حساس و تعیین کننده انقلاب اسلامی گره خورده است.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تبعید امام راحل عظیم‏الشان (ره) به ترکیه در سال 42، قیام خونین دانش‏آموزان پیرو خط امام در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 همگی سربلندی امروز ایران اسلامی در عرصه‏های جهانی را رقم زد.
وی با اشاره به تحولات ماه‏های اخیر جهان خاطرنشان کرد: اصرار ورزیدن بر اعتقادات ناب و پاک اسلامی در سایه رهبری ولایت فقیه از ایران الگویی عملی ساخت تا امروز در قیام وال‌استریت سرمشق آزادیخواهان و ظلم‏ستیزان باشد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول