اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر مسئول کانون فرهنگی منتظران ظهور(عج) در مازندران:

بودجه مناسب در اختیار مراکز فرهنگی قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری منتظران ظهور(عج) بابل گفت: بودجه مناسب در اختیار مراکز فرهنگی قرار گیرد.

بودجه مناسب در اختیار مراکز فرهنگی قرار گیرد
علیرضا پورروشن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: اهمیت و جایگاه مساجد در جامعه اسلامی نقش بسزایی دارد که مسجد توانست گروه‌های سنی مختلف را در خود جای دهد و بتواند مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی را گسترش دهد در حقیقت می‌توان مسجد را به عنوان سنگر در جوامع اسلامی شناخت.
وی با اشاره به نقش مراکز فرهنگی در جذب جوانان و نوجوانان به مسجد خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان مراکز فرهنگی وظیفه دارند با تشویق کردن جوانان و نوجوانان به مسجد، برپایی کلاس‌های جذاب و مسئولیت دادن به آنها، بتوان جوانان و نوجوانان بیشتری را به مسجد کشاند.
پورروشن تصریح کرد: مدیریت داخلی مساجد به عهده امام جماعت مسجد است که مسئولیتی سنگینی به عهده آنها است و باید خوشرو و شاداب باشد تا جوانان با دیدن او احساس آرامش کنند.
مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری منتظران ظهور(عج) بابل با اشاره به عدم بودجه کافی مراکز فرهنگی مساجد اذعان داشت: برپایی مراسم‌های مذهبی ائمه اطهار(ع)، تشکیل هیئت مذهبی، تشکیل صندوق قرض‌الحسنه منتظران ظهور(عج)، افتتاح کتابخانه امام حسن مجتبی(ع) و برپایی مراسم عید غدیر خم با سخنرانی و مدیحه سرایی، نماز عید قربان از مهم‌ترین برنامه‌های کانون فرهنگی و هنری منتظران ظهور (عج) شهرستان بابل است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول