اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه نکا:

هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند چهره ایران را در جهان مخدوش کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نکا گفت: هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند چهره ایران را در جهان و منطقه مخدوش کند.

هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند چهره ایران را در جهان مخدوش کند
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نکا با تبریک به مناسبت عید غدیر اظهار کرد: روز عید غدیر تبلور و تداوم ولایت‌ خداوند است و ورود ولایت از سلسله انبیا به  امامان است و‌ نتیجه پذیرش‌ این ولایت حزب‌الله بودن و روسفیدی در دنیا و آخرت است.
وی در ادامه به روز 24 آبان روز کتاب و کتابخوانی اشاره و بیان کرد: فرهنگ کتابخوانی در جامعه ما رواج و توسعه کمرنگی داشته است که باید تلاش کنیم این عمل به صورت یک عادت خوب در جامعه رواج پیدا کند.
امام جمعه نکا عنوان کرد: فرزندان ما علاوه بر کتاب‌های درسی، کتاب‌های غیردرسی را مطالعه کنند تا  موجب رشد فکری و فرهنگی آنان شود.
‌لایینی در ادامه با سفارش همه مسلمانان و نمازگزاران به تقوای الهی گفت: دشمنان نانجیب اسلام و در رأس آنان آمریکای جنایتکار سعی می‌کند شیعه‌هراسی و ایران‌هراسی را در منطقه پیاده کند اما آنان ‌و هم‌دستانشان باید بدانند ایران برای تمام کشورها ‌به ویژه کشورهای ‌منطقه‌ به عنوان حامی‌ و مرشد شناخته شده است و هیچ ‌توطئه‌ای نمی‌تواند ‌چهره ایران‌را در جهان و منطقه مخدوش کند.
وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی مقابل رژیم‌ پهلوی‌ و پیروزی ‌رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را توکل به خدا، عشق به  امام(ره) و رهبری عنوان و اظهار کرد: اکنون نیز پس از گذشت 32 سال از  پیروزی انقلاب  اسلامی ایران توانستیم در پناه خداوند و زیر چتر ولایت، انقلاب را حفظ و توطئه‌های خصمانه دشمنان را خنثی‌ کنیم.
خطیب نماز جمعه نکا خاطرنشان کرد: امروزه شیطنت‌های دشمنان و خیمه‌شب‌بازی‌های آنان، پیچیده، هنرمندانه و علمی‌تر شده است که همه ما به ویژه جوانان ما هوشیار باشند و‌ برای مقابله با جنگ نرم و ظریف‌ آنان خودمان را آماده کنیم و این آمادگی همان ‌در خط رهبری بودن و پشت سر ولایت فقیه بودن است تا نگذاریم دشمنان ما به اهدافشان برسند.
انتهای پیام/ج30
 
 


 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول