اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران:

سلیمی و براری با مدال از فرانسه باز می‌گردند/ رقابت ایرانی‌ها با نمایندگان 90 کشور دنیا

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران از کسب مدال توسط بهداد سلیمی و محمدرضا براری در رقابت‌های جهانی پاریس خبر داد.

سلیمی و براری با مدال از فرانسه باز می‌گردند/ رقابت ایرانی‌ها با نمایندگان 90 کشور دنیا
عباس رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: هفتاد و نهمین دوره مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان قهرمانی جهان که در پاریس در حال برگزاری است، هشت ملی‌پوش از ایران حضور دارند.
وی از حضور محمدرضا براری در دسته 105 کیلوگرم و بهداد سلیمی در دسته مثبت 105 کیلوگرم به عنوان دو وزنه‌بردار مازندرانی سنگین وزن کشورمان در این رقابت‌ها خبر داد و اظهار داشت: این دو ملی‌پوش مازندرانی با دست پر به کشور باز خواهند گشت.
رحیمی درباره میزبان آمادگی دو ملی‌پوش مازندرانی در این مسابقات افزود: هر دو وزنه‌بردار در اردوها و تمرینات آمادگی خود رکوردهای بسیار خوبی برای خود به جای گذاشتند و به نوعی امید کادر فنی و مسئولان فدراسیون محسوب می‌شوند.
وی گفت: اگر در ادامه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان اتفاق ناگواری رخ ندهد کسب مدال خوش رنگ بهداد سلیمی قطعی است.
این مسئول ورزشی تصریح کرد: امیدواریم که محمدرضا براری یکی از سکوهای اول تا سوم را برای کشور و استان ما به ارمغان بیاورد.
رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران از احتمال جابه‌جایی رکورد توسط بهداد سلیمی در این رقابت‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: اگر بهداد سلیمی در این مسابقات کمی دقت و تمرکز کافی داشته باشد، می‌تواند رکورد حسین رضازاده را بشکند.
رحیمی درباره زمان دقیق مسابقات دو وزنه‌بردار مازندرانی گفت: محمدرضا براری در روز شنبه بیست و یکم آبان و بهداد سلیمی نیز در روز یکشنبه بیست و دوم آبان در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در پاریس فرانسه برای رقابت با حریفان به روی تخته می‌روند.
وی در پایان افزود: با توجه به حضور وزنه‌برداران با سابقه و باتجربه در ترکیب تیم ملی در این مسابقات ایران می‌تواند در سکوی اول تا سوم این مسابقات جای بگیرد.
به گزارش فارس هفتاد و نهمین دوره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان از چهاردهم آبان با حضور بیش از 90 کشور جهان در پاریس فرانسه آغاز شد و تا 22آبان نیز ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول