اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه موقت رفسنجان:

متجاوزان ایران با مشت‌های محکم ملت روبه‌رو می‌شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت رفسنجان گفت: آمریکا نمی‌تواند با این بازی‌های پوچ نظام اسلامی ایران را از بین ببرد و هرکس بخواهد به ایران تعرض کند، منتظر مشت‌های محکم ملت ایران باشد.

متجاوزان ایران با مشت‌های محکم ملت روبه‌رو می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان با تأکید بر پرهیز از محرمات و انجام واجبات دینی اظهار داشت: ادا کردن حق تقوا بر هر انسانی واجب است و انسان باید مطیع محض پروردگار باشد.
وی بیان کرد: شکر نعمت‌های الهی و زنده نگهداشتن پیوسته یاد خدا از دیگر حقوق تقواست که باید رعایت شود.
حسینی قرآن را کتاب پندآموز و دلنشین معرفی کرد و افزود: باطن عمیق قرآن در جامعه توحیدی مسئله امامت را گونه‌ای معرفی کرده که آیه تبلیغ نمونه بارز آن است.
وی از حج‌الوداع و غدیر به عنوان واقعه‌ای عظیم یاد و عنوان کرد: بر اساس آیات قرآن کریم دین انسان با ولایت کامل می‌شود و کسی که نبوت را پذیرفته است، باید امامت و ولایت را نیز بپذیرد.
خطیب جمعه رفسنجان ولایت را نعمتی بزرگ برای جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: امام و ولی‌امر مسلمین جامعه را به سوی موفقیت‌ها پیش می‌برد و از هواهای نفسانی و فرمان‌های صاحبان زر و زور می‌پرهیزد و تمام دغدغه‌اش اصلاح جامعه و امت خود است.
وی وجود امام راحل و رهبر معظم انقلاب را در بحران‌های گذشته مؤثر خواند و گفت: رهبری انقلاب بود که توانست، آتش فتنه‌ها را خاموش کند و مردم باید قدر این رهبر دلیر و مدبر را بدانند.
حسینی از مهم‌ترین زاد و توشه برای روز قیامت پاکی و تقوا را برشمرد و تصریح کرد: زمانی که در آن عقبه‌های سخت و خطرناک روز قیامت پریشان هستیم، چیزی به غیر از تقوا به یاری ما نمی‌رسد.
وی حسادت‌ها و هیاهویی که آمریکا علیه ایران به وجود آورده است را پوچ و بی‌اساس خواند و اظهار داشت: ایران خود قربانی تروریست است، آمریکا که راه به جایی نمی‌برد، ایران را تروریست معرفی می‌کند.
حسینی خاطرنشان کرد: آمانو دست نشانده و تحت تأثیر نقشه شوم آمریکا است و حرف‌های بی‌اساس این کافر بی‌دین را تکرار می‌کند.
وی گفت: آمریکا نمی‌تواند با این بازی‌های پوچ نظام اسلامی ایران را از بین ببرد و هرکس بخواهد به ایران تعرض کند، منتظر مشت‌های محکم ملت ایران باشد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول