اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش سردار سلامی به اظهارات سران کاخ سفید:

موقعیت برخورد ما با دشمن عملیاتی‌تر از همیشه است / استکبار جهانی در آستانه فروپاشی

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به انقلاب اسلامی ایران امواج شکوهمند بیداری اسلامی را خلق کرده است، گفت: استکبار جهانی علی‌رغم همه توطئه‌هایی که علیه انقلاب اسلامی کرده است امروز با فروپاشی خود روبه‌رو شده است.

موقعیت برخورد ما با دشمن عملیاتی‌تر از همیشه است / استکبار جهانی در آستانه فروپاشی
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سردار حسین سلامی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران که در حسینیه فاطمه الزهرا (س) شهرری برگزار شد، با اشاره به عناصر موفقیت در انقلاب اسلامی ایران گفت: سه عنصر ولایت، مردم مطیع ولایت و نهادها و ساختارهای نیرومند توانستند شجره طیبه انقلاب اسلامی را در مقابل آفات سهمگین حفظ کنند.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: از ترکیب این سه مولفه سد نیرومند دفاعی ساخته شد که در مقابل امواج فزاینده و توطئه‌های مدرن و سنتی بایستد و به همین خاطر انقلاب اسلامی دامنه تصویر و باور جهانیان را به خود تغییر داد و همه پیروزهای انقلاب اسلامی فراتر از میزان و شعاع‌های رایج جهانی بود و دشمن نوید می‌داد که انقلاب به زودی شکست می‌خورد و مصداق‌های عینی حرکت را براساس مدل‌های روانی و ذهنی شکل می‌داد و از انزوای سیاسی، تحریم‌های اقتصادی و نبرد فرهنگی برای شکست انقلاب اسلامی بهره می‌برد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب با دامن زدن به فتنه‌های داخلی به دنبال نابودی انقلاب بودند، عنوان کرد: دشمنان گاهی از ترکیب همه مواردی که ذکر شد، استفاده می‌کردند تا راهی برای نفوذ پیدا کنند اما همچنان آروزهای دشمن ناتمام، ناقص و تحقق نیافته باقی ماند و انقلاب اسلامی مسیر خود را باز کرد و همه توطئه را به دشمن باز گرداند.
سلامی بیان داشت: القاء باورهای شگفت‌انگیز و تولید باورهای جدید، امواج شکوهمند بیداری اسلامی را خلق کرد، تا سرزمین‌های سیاسی دنیای استکبار به تدریج با فروپاشی روبه‌رو شود و استکبار جهانی هم اینک شاهد شکست سیاسی در سرزمین‌های تحت تصرف خود است.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با انزوای سیاسی، تحریم اقتصادی و نبرد فرهنگی قصد داشت ارکان ایستادگی این ملت را با تزلزل روبرو کند اما این اتفاق در جبهه دشمن رخ داد و هم اکنون شاهد حوادثی نادر و بی‌سابقه در شهرهای آمریکا هستیم.
وی خاطرنشان کرد: موقعیت برخورد ما با دشمن عملیاتی‌تر از همیشه است و دشمن تغییر موقعیت داده و از نزدیک مسایل را دنبال می‌کند و به دنبال ایجاد فضایی است که برآوردهای به روز او را پاسخ دهد.
سلامی تاکید کرد: مقاومت‌ها، حضور در صحنه، دل‌های پاک،‌ آرما‌ن‌های بزرگ، پیوند امام و امت، حضور بسیجیان در صحنه دفاع از انقلاب، اراده مصمم نهادهای دفاعی و امنیتی توانست موج درخشانی از پیروزی و امید بسازد.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: بودن در کانون صحنه و در قلب رخدادها و حوادث با ارزیابی‌ها و برآوردها کار امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد نیرومند دفاعی است و توسعه و گسترش بسیج، تامین عقبه اجتماعی انقلاب و دفاع از حریم انقلاب و ولایت از اهداف مهم سپاه است.
این گزارش حاکی است، در ساختار جدید سپاه پاسداران، هر استان فرمانده سپاه مستقل دارد که تجمیعی از فرماندهان مناطق مقاومت بسیج و فرماندهان لشکرها و تیپ‌های نیروی زمینی سپاه است.
‌‌انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول