اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه موقت رشت:

استکبار جرأت حمله به ایران را ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه ایران دارای قدرتمندترین نیروی نظامی در منطقه است گفت: استکبار جرأت حمله به ایران را ندارد.

استکبار جرأت حمله به ایران را ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف صدیق عربانی امروز در خطبه‌های نماز عید قربان به پیام نورانی مقام معظم رهبری به کنگره حج اشاره کرد و اظهار داشت: برائت از مشرکین یادگار امام (ره) است و ملت ما با صلابت این شعار را سر دادند.
وی به زیر کشیده شدن طاغوت‌ها در مصر، تونس و لیبی را به دلیل بیداری اسلامی عنوان کرد و افزود: غربی‌ها تلاش می‌کنند طرفداران خود را در این کشورها به قدرت برسانند اما در تمام دنیا علیه استکبار جهانی شعار می‌دهند.
صدیق عربانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را مردگانی توصیف کرد که تهمت‌های ناروا علیه ایران اسلامی نسبت می‌دهند.
امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه ایران دارای قدرتمندترین نیروی نظامی در منطقه است، تصریح کرد: استکبار جرات حمله به ایران را ندارد.
وی با اشاره به مطرح شدن اسلام در انتخابات عراق و تونس، ابراز داشت: ندای اسلام در تمام جهان طنین‌انداز می‌شود.
صدیق عربانی قربان را عید عشق، اخلاص و ایثار معرفی کرد و بیان داشت: وقتی انسان خداوند را دوست داشته باشد همه چیز را فدای او می‌کند و ابراهیم (ع) این امر را نشان داد.
امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه نماز عید قربان در حال حاضر در تمام دنیا حتی در غرب برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: خداوند بندگان را برای درک معرفت خود آفریده است.
وی دلیل ماندگاری قربانی ابراهیم (ع) را اخلاص او به خداوند ذکر کرد و اظهار داشت: اگر ترس از خدا وجود داشته باشد خداوند در اوج سختی‌ها و مشکلات به انسان کمک می‌کند.
صدیق عربانی حضور مردم در نماز عید قربان را از اخلاص آنها دانست و افزود: حاجی در خانه خدا نور می‌گیرد و این نور در تمام وجود او اثر می‌گذارد.
امام جمعه موقت رشت با تاکید براینکه اگر حاجی پرده‌دری و گناه نکند نور خداوند تا وقتی زنده است در وجود او می‌ماند، اذعان داشت: نگاه کردن به خانه کعبه عبادت است و حاجیان باید از این فرصت بیشترین بهره را ببرند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول