اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

خطیب پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز:

افرادی که در جاده ولایت حرکت می‌کنند، از حامیان پیامبرند

خبرگزاری فارس: خطیب پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز گفت: افرادی که در جاده ولایت گام برداشته و با او بوده و فرامین ولایت را اجرا کنند از حامیان پیامبر هستند.

افرادی که در جاده ولایت حرکت می‌کنند، از حامیان پیامبرند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام علی سقاچی امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز در جمع نمازگزاران اظهار داشت: اگر می‌خواهیم در مسیرهای سیاسی گرفتار نشده و از این تلاطم‌ها نجات یابیم باید حامی ولایت فقیه باشیم.
دبیر ستاد اقامه نماز استان فارس ادامه داد: افرادی که امروز از ولایت فقیه و تبعیت از رهبر معظم انقلاب آیت‌الله خامنه‌ای فاصله بگیرند در تلاطم‌های زندگی و عرصه‌های مختلف سیاسی اجتماعی جامعه غرق می‌شوند.
سقاچی به فتنه سال 88 اشاره کرد و ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب کشتی‌بان نجات فتنه 88 بودند و تنها چیزی که ما را از این فتنه نجات داد تبعیت از ولایت فقیه بود.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این جریان ملوان کشتی نجات بود و به خوبی نیز توانست کشورمان را در مقابل این فتنه‌ها نجات دهد.
خطیب پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز خاطرنشان کرد: امروز نیز کسانی در کشور ما موفق هستند که سوار کشتی نجات شده و تابع ولایت فقیه باشند.
این فعال علوم دینی و حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه افرادی که در جاده ولایت قدم بر می‌دارند در واقع جاده حقیقت را می‌روند، افزود: همچنین افرادی که در جاده ولایت گام برداشته و با او بوده و فرامین ولایت را اجرا کنند از حامیان پیامبر هستند.
وی همچنین با بیان احادیث نبوی در باره امام علی (ع) اظهار داشت: مومن واقعی کسی است که حب علی (ع) در اخلاق و رفتار او نهادینه شده باشد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول