اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور 300 استاد و دانشجوی نخبه گیلان برگزار می‌شود؛

همایش «سپاه قدس دانشگاه ولایت‌مداری» در پیام نور تالش

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور تالش گفت: همزمان با هفته بسیج و با حضور 300 استاد و دانشجوی نخبه علمی و فرهنگی گیلان، همایش «سپاه قدس، دانشگاه ولایت‌مداری» در پیام نور تالش برگزار می‌شود.

همایش «سپاه قدس دانشگاه ولایت‌مداری» در پیام نور تالش
سید حامد هاشمی امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در تالش در محکومیت اظهارات اخیر آمریکا، اظهار داشت: هتک حرمت و تهدید سپاه قدس توهین به ملت ایران است.
وی با اشاره به توحش سران صهیونیست آمریکا، افزود: سران آمریکا بدانند ایران اسلامی مملو از فرزندانی است که شهادت‌طلبی را در تمام عرصه‌های علمی، دفاعی و فرهنگی یک سعادت می‌دانند و زیاده‌گویی غرب درباره سپاه قدس را لحظه‌ای تحمل نمی‌کنند.
مسئول بسیج اساتید پیام‌نور گیلان با تاکید بر اینکه سپاه قدس دانشگاه ولایت‌مداری و خدمت به مستضعفان است، گفت: روح و کالبد دانشگاهیان ایران اسلامی در دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی شده است.  
وی خاطرنشان کرد: با حمایت از دانشجویان و اساتید مستعد برای توسعه فعالیت‌های علمی و پژوهشی مشت محکمی بر دهان آمریکا زده‌ایم و سران این کشور در شوک به‌سر می‌برند.
 
*ولایت‌مداری سپاه قدس کابوس کاخ سفید است 
هاشمی با بیان اینکه ولایت‌مداری، عملکرد درخشان و قدرت نرم سپاه قدس کابوس کاخ سفید شده است، ابراز داشت: دشمنان نظام اسلامی از ترورها، تهاجم نظامی، تحریم‌های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی و تهدید هسته‌ای نتیجه‌ای نگرفتند و اکنون جبهه و تهاجم خود را تغییر داده و جنگ نرم را سرلوحه مبارزه خود با اسلام قرار داده‌اند و هدف قرار دادن سپاه قدس توهم آمریکا در جنگ نرم برای تخریب این نهاد ارزشی در انقلاب اسلامی است.
وی افزود: دشمن تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را به عنوان آخرین ترفند خود مورد استفاده قرار داده و نخبگان جامعه به عنوان خواص بصیر باید برای مقابله با این اقدام صهیونیستی غرب آماده‌تر از همیشه باشند. 
این مسئول با بیان اینکه مردم غیور ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند که طرفدار حق و حقیقت هستند، بیان داشت: تا وقتی که ظالم و مظلوم در دنیا وجود دارد مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی حامی مظلوم و مخالف ظالمان هستند و خشم مردم از اظهارات اخیر آمریکایی‌ها درباره سپاه قدس گواه روشنی بر این مدعاست.
وی، بیداری اسلامی ملت‌های منطقه را موجب ترس و وحشت استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی دانست و گفت: ایستادگی ملت‌های آزاده در مقابل دشمنان و استکبار جهانی با الگو قراردادن انقلاب اسلامی در ایران زمینه محو رژیم اشغالگر قدس را فراهم می‌کند. 
 
*جهاد علمی دانشگاهیان پاسخ محکی به غرب است 
عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور گیلان با اشاره به فرمایشات مهم و مکرر مقام معظم رهبری درباره جامعه دانشگاهی، بیان داشت: دانشگاه‌ها دژهای مستحکمی هستند که با فرماندهی استادان متعهد و متخصص و افسران جوان و رشید دانشجو خط و مشی فرهنگی جامعه را رقم می‌زنند.
وی با تاکید بر لزوم فعالیت بسیج اساتید و دانشجویی به عنوان رکن مهم در دانشگاه‌ها، تصریح کرد: بسیج اساتید پیام نور گیلان فعالیت‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی خود را در سال تحصیلی جدید تشدید می‌کند.
هاشمی یادآور شد: آمریکا به خاطر بیداری اسلامی و جنبش تسخیر وال استریت از دست ایران اسلامی عصبانی است و این تهدیدها از روی عصبانیت بوده و خود آمریکایی‌ها نیز می‌دانند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
 
 
*غرب از «می‌شود و می‌توانیم» ملت ایران می‌ترسد 
 وی، با بیان اینکه غرب از باور قلبی «می‌شود و می‌توانیم» ملت ایران می‌ترسد، افزود: بیدارسازی، روحیه خودباوری، اعتماد به نفس، بهره‌گیری از اسلام و آموزه‌های آن، ایمان، وحدت، جهاد، شهادت و انتظار از مولفه‌های انقلاب اسلامی است که منافع ضدانسانی دولت آمریکا را در دنیا با خطر جدی مواجه کرده است.
رئیس دانشگاه پیام نور تالش با اشاره به برگزاری همایش «سپاه قدس دانشگاه ولایت‌مداری» با حضور 300 نفر از اساتید و دانشجویان نخبه علمی و فرهنگی گیلان در حمایت از سپاه قدس و محکومیت گزافه‌گویی‌های آمریکایی‌ها اذعان داشت: این همایش با هدف محوری تقویت انسجام علمی و فرهنگی اساتید و دانشجویان برای حضوری فعال‌تر در جهاد علمی و پاسخگویی با سلاح ایمان به استکبار جهانی برگزار می‌شود. 
وی با اشاره به سیاست‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، ابراز داشت: یوکیا آمانو، برده ترویج زیاده‌خواهی آمریکا و ابزار سیاسی استکبار جهانی است.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول