اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد ریگان خبر داد:

فعالیت 52 کانون فرهنگی هنری مساجد در ریگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ریگان گفت: در حال حاضر 52 کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان ریگان فعال است.

فعالیت 52 کانون فرهنگی هنری مساجد در ریگان
به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام منصور نعمتی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه یکی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ریگان اظهار داشت: با توجه به وضعیت جغرافیایی شهرستان ریگان و قرارگرفتن آن در مرز سیستان و بلوچستان که تهدیدی جدی برای جوانان در زمینه‌های تهاجم فرهنگی است، شهرستان ریگان از لحاظ جذب کانون‌های مساجد در استان کرمان رتبه نخست را دارد.
وی افزود: هدف اصلی ما از ایجاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، احیا و نقش واقعی و فرهنگی مساجد، حرکت به سمت پرورش استعدادهای جوانان و نوجوانان، شکوفا کردن قابلیت‌ها و استعدادهای نهفته جوانان از طریق کانون در قالب دستاوردهای کانون جذب جوانان و آشنا کردن آنها با مسجد در قالب فعالیت‌های متنوع است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ریگان افزود: از 52 کانون فرهنگی هنری فعال در شهرستان ریگان 34 کانون مجهز به اینترنت و دوربین عکاسی است.
نعمتی افزود: برای ترویج بحث کتاب و کتابخوانی بیش از 3 هزار و 500 جلد کتاب در زمینه‌های مختلف بین کانون‌ها توزیع شده که در آینده این تعداد افزایش می‌یابد.
وی از مسئولان خواست با توجه به وضعیت شهرستان ریگان کانون‌های مساجد در این شهرستان را افزایش دهند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول