اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد کنگان خبر داد:

فعالیت 40 کانون فرهنگی و هنری در مساجد کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان از فعالیت 40 کانون فرهنگی و هنری در مساجد کنگان خبر داد.

فعالیت 40 کانون فرهنگی و هنری در مساجد کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حسین مختارزاده در نشست هنرمندان و فعالان فرهنگ و هنر شهرستان کنگان با فرماندار جدید این شهرستان، اظهار داشت: افزایش سطح کیفی برنامه‌های فرهنگی و هنری از مهم‌ترین اولویت‌ها در این شهرستان است.
وی افزود: امکانات و تجهیزات لازم را در اختیار هنرمندان و اهالی فرهنگ قرار می‌دهیم و انتظار داریم خروجی لازم را داشته باشند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان با تقدیر از فرماندار شهرستان کنگان برای برپایی این نشست، به تشریح فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان پرداخت و خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای هفت انجمن فعال با کارآموزان بسیار در زمینه‌های مختلف است که نشان از استقبال مردم هنردوست شهرستان از این عرصه دارد.
مختارزاده گفت: انجمن خوشنویسی شهرستان کنگان جزو شعبه‌های ممتاز کشوری است که چند تن از مدرسان آن دارای درجه فوق‌ممتاز هستند.
وی با بیان اینکه انجمن نمایش به صورت فعال در حال کار است، گفت: انجمن عکس و فیلم به صورت حرفه‌ای از سال گذشته آغاز به کار کرده است.
این مسئول عنوان داشت: در مقوله هنرهای تجسمی نیز هنرمندی توانا به نام مکیان داریم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و انتظار داریم در حوزه هنرهای تجسمی بتوانیم به افتخارات بیشتری برسیم.
مختارزاده از فعالیت 40 کانون فرهنگی و هنری در مساجد کنگان خبر داد و اذعان داشت: در بخش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، ۲۰ کانون در سطح کنگان و بخش مرکزی و حدود ۲۰ کانون در عسلویه  فعالیت می‌کنند.
وی در ادامه گفت: تا سال ۸۵ در سطح شهرستان کنگان فقط یک کتابخانه ساده داشتیم که به لطف خدا و با همکاری دوستان در حال حاضر چند کتابخانه فعال و مجهز در سطح شهرستان داریم و کتابخانه جدید کنگان بزرگ‌ترین کتابخانه استان بوشهر است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان خاطرنشان کرد: باید برای رشد و اعتلای هنر در این شهرستان از تمام ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود به نحو مطلوب بهره ببریم و از مسئولان ارشد استان و شهرستان در این زمینه انتظار همکاری داریم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول