اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

حجت‌الاسلام نقویان:

شخصیت دانشجویان ایرانی متناسب با فرهنگ اسلامی باشد

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه با تاکید براینکه هویت دینی دانشجویان تقویت شود، گفت: شخصیت دانشجویان ایرانی متناسب با فرهنگ اسلامی باشد.

شخصیت دانشجویان ایرانی متناسب با فرهنگ اسلامی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام ناصر نقویان در همایش دانشجویی جوان و هویت دینی ملی که در سالن طبری دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ساری برگزار شد، با بیان اینکه تهاجم فرهنگی دامنگیر جوان به ویژه دانشجویان کشور شده است، بیان داشت: شخصیت دانشجویان کشور باید متناسب با فرهنگ اسلامی تا خود را اسیر تهاجم فرهنگ غرب نکنند.
وی افزود: برخی دانشجویان با تفکر مدرن‌گرایی در تهاجم فرهنگی دشمن مسخ شده و به بیراهه رفتند.
نقویان با تاکید بر اینکه دانشجویان تحصیل کرده کشور نباید اسیر بند تهاجم فرهنگی دشمن شوند، تصریح کرد: جوانان کشور با هویت دینی و مذهبی که دارند با توجه به ساختار معنوی و عقیدتی جامعه اسلامی در مقابله با ترفندهای دشمن آگاهی داشته و خود را اسیر اعتقادات بی‌اساس استکبار نمی‌کند.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه خدامحوری باید در جامعه به ویژه در بین جوانان ایجاد شود، خاطرنشان کرد: تقویت خدامحوری، حفظ روحیه اعتقادی در بین جوانان گامی موثر در توسعه فرهنگی و مذهبی کشور است.
وی ادامه داد: پیشرفت و افزایش توان جوان ایرانی با تقویت هویت توحیدی، دینی و ملی می‌تواند به ظهور برسد.
نقویان با تاکید بر اینکه هویت دینی جامعه اسلامی باید توحیدی باشد، ابراز داشت: علم آموزی دانشجویان ایرانی در کشورهای خارجی نباید با تخلیه فکری منتهی شود.
وی نماز را بخشی از هویت دانشجویان در خارج از مرزهای کشور برشمرد و متذکر شد: هویت دینی دانشجویان نباید از فطرت آنان فاصله گیرد.
این استاد حوزه و دانشگاه بر تقویت هویت ملی دانشجویان تاکید و خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگی غرب نباید بر جوانان جامعه اسلامی غلبه کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول