اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در قالب 5 تیم ورزشی صورت می‌گیرد؛

اعزام ورزشکاران پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد به المپیاد دانشجویان

خبرگزاری فارس: سخنگوی تربیت‌بدنی کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 5 تیم ورزشی دانشگاه پیام‌نور این استان به المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در ساری خبر داد.

اعزام ورزشکاران پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد به المپیاد دانشجویان
فرخ‌لقا حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به موفقیت‌های روزافزون این دانشگاه کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات ورزشی و رویدادهای فرهنگی و علمی مختلف در سطح کشور اظهار کرد: این دانشگاه سعی دارد که به ‌جز اندیشیدن به موفقیت در سطوح علمی و پژوهشی در زمینه فرهنگی نیز یکی از مراکز آموزش عالی فعال و پویا در سطح این استان باشد.
این مسئول در دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد به موفقیت‌های این دانشگاه در موضوعات فرهنگی و ورزشی در طول سالیان گذشته اشاره کرد و گفت: این دانشگاه در دوره قبل المپیاد و مسابقات قهرمان کشوری دانشجویان کشور، حائز رتبه‌های ارزنده‌ای شده بود.
مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد به دریافت کاپ حجاب از سوی دانشجویان این دانشگاه در دوره قبلی المپیاد ورزشی دانشجویان خبر داد و افزود: دانشجویان علاوه بر موفقیت‌های ورزشی در زمینه موضوعات ارزشی نیز سرافراز بودند.
حاتمی در ادامه به اعزام تیم‌های ورزشی این دانشگاه به پنجمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور اشاره کرد و گفت: در این دور از مسابقات پنج تیم ورزشی شامل تکواندو، کاراته، کشتی آزاد، کشتی فرنگی و جودو در سطح دانشجویان پسر در این دوره از المپیاد دانشجویی کشور شرکت خواهند کرد.
 وی تصریح کرد: در این زمینه مسابقات انتخابی در رشته یاد شده برگزار شد که نفرات برتر هر یک از این رشته‌ها به مسابقات یاد شده اعزام خواهند شد.
حاتمی از آماده‌سازی تیم‌های ورزشی دانشگاه پیام‌نور برای شرکت در این مسابقات خبر داد و گفت: سعی مسئولان دانشگاه بر این بود که با برگزاری اردوهای تدارکاتی و در اختیار گذاشتن همه امکانات ورزشی این دانشگاه، ورزشکاران با آمادگی هر چه بیشتر پای به این رقابت‌ها بگذارند.
 وی اذعان داشت: این مسابقات از تاریخ 23 آبان امسال در شهر ساری مرکز استان مازندران برگزار خواهد شد که امیدواریم تیم‌های ورزشی این دانشگاه با دست پر از این مسابقات برگردند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول