اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم:

گرگان در دومین المپیاد ورزشی میزبانی شایسته‌ای داشت

خبرگزاری فارس: معاون طرح و توسعه اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم گفت: دانشگاه منابع طبیعی گرگان در دومین المپیاد ورزشی میزبانی شایسته‌ای داشت.

گرگان در دومین المپیاد ورزشی میزبانی شایسته‌ای داشت
محمدحسین رضوانی در مراسم اختتامیه دومین المپیاد ورزش‌های همگانی نخبگان دانشگاه‌ها و مراکز عالی کشور در گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با نظرسنجی‌های صورت پذیرفته از شرکت‌کنندگان در دومین المپیاد ورزش‌های همگانی نخبگان دانشگاه‌ها و مراکز عالی کشور با رضایت 80 درصدی دانشجویان همراه بوده است.
وی تصریح کرد: علاقمند هستیم تا بسترها در این دانشگاه برای انجام رویدادهای بزرگ فراهم شود و این دانشگاه بتواند پتانسیل‌های خود را محک بزند و اطمینان وزارت علوم را جلب کند که خوشبختانه با ارزیابی‌های مستمر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی سرفراز و سربلند شده است.
معاون طرح و توسعه اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم با بیان اینکه از بین دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم 37 تیم در بخش پسران در این مسابقات حضور داشتند، خاطرنشان کرد: دانشجویان نخبه شرکت کننده در این المپیاد حائز رتبه اول کنکور، پژوهشگران نمونه، برگزیدگان جشنواره خوارزمی، نفرات اول تا سوم مسابقات رباتیک بین‌المللی و شاگرد اولی‌های دانشگاه هستند.
رضوانی با بیان اینکه ورزش‌های همگانی پایه و اساس ورزش‌های دیگر است، اذعان داشت: به منظور ترویج ورزش‌های همگانی در قشر دانشجویی اتاق فکری را تشکیل داده‌ایم و در آن فعالیت‌ها و برنامه‌های منحصر به فردی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
وی ادامه داد: با اتخاذ طرح‌ها و نوآوری‌های جدید در این راستا به دنبال جذب آحاد جامعه دانشگاهی به سمت ورزش هستیم.
افزود: اگر می‌خواهیم به سوی تکامل حرکت کنیم هیچ گریزی نیست جز اینکه که نسل هدایت‌کننده جامعه را با ورزش مانوس سازیم تا از شادابی و قدرت برخوردار باشند. 
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول