اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست تیم پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد:

تجربه جدیدی در هر المپیاد کسب می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد گفت: ما در هر المپیاد تجربیات جدیدی کسب می‌کنیم که سعی داریم آنها را در دوره بعدی پیاده ‌کنیم.

تجربه جدیدی در هر المپیاد کسب می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا محمدحسنی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر این فاکتورهای مهم، تبادل اطلاعات و دانش نیز از عوامل مهم تاثیرگذار در چنین المپیادهایی است.
وی ادامه داد: همچنین چنین المپیادهایی آمادگی جسمانی آتش‌نشانان را بهبود می‌دهد که این مسئله مهم‌ترین اصل برای یک آتش‌نشان است؛ چراکه آتش‌نشان دارای آمادگی جسمانی، وظایف سازمانی خود را بسیار بهتر و با موفقیت بیشتر انجام ‌می‌دهد.
محمدحسنی سطح این دوره از رقابت‌ها را نسبت به المپیادهای گذشته دارای سطح بهتری خواند و افزود: ما در هر المپیاد تجربیات جدیدی کسب می‌کنیم که سعی داریم آنها را در دوره بعدی پیاده ‌کنیم و به همین دلیل سال‌ به ‌سال سطح فنی مسابقات ارتقا پیدا می‌کند.
سرپرست تیم شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در ادامه گفت: امیدوارم میزبان خوبی برای این مسابقات بوده و تیم‌ها همیشه از میزبانی ما به نیکی یاد کنند.
وی در پایان با مهم دانستن ورزش در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد، افزود: در این پالایشگاه، امکانات ورزشی مناسبی داریم و شرایط برای آتش‌نشانان مهیا است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول