اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آتش‌نشانی پالایشگاه سوم گاز پارس جنوبی:

المپیاد پلکان ترقی آتش‌نشانان است

خبرگزاری فارس: سرپرست آتش‌نشانی پالایشگاه سوم گاز پارس جنوبی گفت: هر چند که عمر برگزاری این المپیاد تنها به 3 سال می‌رسد، اما در همین مدت کوتاه نیز تاثیرات مثبتی در پی داشته ‌است.

المپیاد پلکان ترقی آتش‌نشانان است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، قدرت‌الله‌ خواجوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر آتش‌نشانان بخواهند خود را در جمع همکاران مطرح ‌کرده و پله‌های ترقی سازمانی را با سرعت بیشتری پشت سر بگذارند، تلاش می‌کنند تا عضو تیم شوند که برای این کار باید آمادگی جسمانی خود را ارتقا دهند؛ به عنوان مثال ورزشکار 90 کیلوگرمی در جمع ما بود که در ابتدا برای عضویت در تیم، 20 کیلو وزن خود را کاهش داد.
وی در ادامه المپیاد تخصصی آتش‌نشانان را عاملی برای افزایش رفاقت دانست و افزود: برگزاری المپیاد تخصصی آتش‌نشانان شرکت ملی گاز، سبب ‌می‌شود تا آتش‌نشانان گردهم آمده و ضمن انتقال اطلاعات و دانش روز آتش‌نشانی که عامل بهتر شدن شرایط فنی کار است، رفاقت‌های خود را نیز گسترش ‌دهند.
سرپرست آتش‌نشانی پالایشگاه سوم گاز پارس جنوبی، در ادامه میزبانی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد را عالی توصیف‌کرد و گفت: میزبانی این دوره از مسابقات نسبت به دوره قبل بهتر بوده و به همین‌منظور باید از نیروهای شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد قدردانی‌ کرد.
خواجوی همچنین با اشاره به امکانات ورزشی موجود در پالایشگاه‌های گاز کشور بیان ‌کرد: از نظر امکانات ورزشی نسبت به استانداردهای روز دنیا ضعیف هستیم و البته درحال حل این مشکل و ارتقای امکانات بوده و امیدواریم مسئولان نیز در راه ‌ما را یاری کنند.
وی افزود: توجه به آتش‌نشان، عامل شادابی و آماده‌تر شدن وی می‌شود و تنها در این حالت است که می‌تواند به بهترین شکل با حوادث مقابله‌کند.
سرپرست آتش‌نشانی پالایشگاه سوم گاز پارس جنوبی گفت: هزینه ‌‌کردن برای آتش‌نشان، حکم سرمایه‌گذاری را دارد؛ از مسئولان می‌خواهم که بیشتر در این راه فعالیت‌ کنند.
سومین المپیاد آتش‌نشانان شرکت ملی گاز ایران، با برگزاری رقابت تیمی آب‌رسانی به سیبل‌نشانه، به پایان می‌رسد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول