اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون وزیر علوم:

ارایه نظر در کرسی‌های دانشگاهی سازنده است

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: حضور دانشجویان به ویژه تشکل‌های دانشجویی و ارایه نظر در تشکیل این کرسی‌ها بسیار سازنده خواهد بود.

ارایه نظر در کرسی‌های دانشگاهی سازنده است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جواد ساداتی‌نژاد در دیدار عمومی با تشکل‌های دانشجویی دانشگاه شهرکرد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری نقش دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم را در بیداری اسلامی کنونی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: فرهیختگان جامعه ما باید در زمینه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی حضوری فعال و موثر داشته باشند.
وی در این نشست در پاسخ به سوالات دانشجویان با تأکید بر اینکه به طور جد پیگیر خواسته‌های دانشجویان خواهیم بود، گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری تشکیل کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها امری بسیار مهم است.
ساداتی نژاد تصریح کرد: حضور دانشجویان به ویژه تشکل‌های دانشجویی و ارایه نظر در تشکیل این کرسی‌ها بسیار سازنده خواهد بود.
حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی مشاور سیاسی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نیز در این نشست با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه، گفت: ضرورت تحلیل آگاهانه و هوشیاری دانشجویان به ویژه تشکل‌های دانشجویی در شرایط کنونی جهان بیش از پیش باید مورد توجه قرار بگیرد.
 وی با اشاره به هدف اسلامی کردن دانشگاه‌ها، بر ضرورت حرکت دانشگاه به سمت قالب‌های اسلامی در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تاکید کرد و گفت: حرکت موج بیداری در کشورهای منطقه از نتایج حرکت انقلاب اسلامی ایران است.
 نوروزی همچنین با اشاره به هدف اسلامی کردن دانشگاه‌ها، بر حرکت دانشگاه به سمت قالب های اسلامی در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تاکید کرد.
وی در پاسخ به دغدغه‌ فرهنگی تشکل‌های دانشجویی خاطر نشان کرد: به دنبال افزایش بودجه‌ فرهنگی دانشگاه‌ها هستیم.
در این جلسه نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه شهرکرد به بیان خواسته‌های خود در مورد مسایل و مشکلات دانشجویان در حوزه‌های فرهنگی- اجتماعی، علمی ـ پژوهشی، صنفی، آموزشی و رفاهی پرداختند.
 اسلامی شدن دانشگاه‌ها، مسایل خوابگاهی، میزان سرانه فرهنگی دانشگاه‌ها، ارزیابی نشریات دانشجویی، تسهیلات برای انجام فعالیت‌های علمی- پژوهشی دانشجویان از جمله مطالبی بود که بیشتر به آنها پرداخته شد.
در دور چهارم سفر هیات دولت به چهارمحال و بختیاری دیدار تشکل‌های دانشجویی دانشگاه شهرکرد با معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول