اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

برای نخستین بار در کشور؛

کنسانتره سرب و روی سولفوره در ایجرود تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار در کشور کنسانتره سرب و روی سولفوره در شهرستان ایجرود تولید می‌شود.

کنسانتره سرب و روی سولفوره در ایجرود تولید می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رئیس بنیاد نیکوکاری جمیلی زنجان بعد از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی فاز دوم کارخانه سرب و روی کنسانتره ایجرود اظهار داشت: برای ساخت این فاز 80 میلیارد ریال هزینه شده است.
ابراهیم جمیلی گفت: کارخانه کنسانتره ظرفیت تولید 200 هزار تن سرب و روی سولفوره در سال را داراست.
وی با اشاره به اشتغالزایی این واحد خاطرنشان کرد: در حال حاضر 85 نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند.
رئیس بنیاد نیکوکاری جمیلی با بیان اینکه فاز نخست این کارخانه در کمتر از سه سال صورت گرفته است، ادامه داد: مجموعه دوم که قرار است، ساخته شود بزرگ‌تر از مجموعه نخست این کارخانه است.
وی با بیان اینکه مجموعه کنسانتره روی دارای ظرفیت‌های بسیاری است، اضافه کرد: باید از ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده شود.
جمیلی با بیان اینکه 34 درصد از اعتبار مورد نیاز برای ساخت کارخانه کنسانتره توسط بنیاد برکت سرمایه‌گذاری شده است، افزود: همچنین بنیاد نیکوکاری جمیلی نیز 30 درصد برای ساخت این کارخانه سرمایه‌گذاری کرده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از فعالیت های بنیاد نیکوکاری جمیلی یادآور شد: این بنیاد از 13 آبان ماه سال 1386 آغاز به فعالیت کرده است.
رئیس بنیاد نیکوکاری جمیلی با بیان اینکه این بنیاد با مجوز رسمی از سوی بهزیستی استان زنجان آغاز به کار کرده، یادآور شد: همه فعالیت‌های بنیاد برای هیئت موسس، هیئت امنا و هیئت مدیره کاملا غیر سیاسی، غیر تجاری و غیر انتفاعی بوده و ضمن رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران دقیقا برابر اساسنامه و تحت نظارت نهادها و سازمان‌های مربوط فعالیت می‌کند.
وی اذعان کرد: تامین تمام یا بخشی از هزینه‌های تحصیلی، معیشتی دانشجویان و دانش‌آموزان نیازمند از جمله اهداف این بنیاد است.
جمیلی یادآور شد: ایجاد زمینه خود اتکایی برای گروه هدف به منظور توانمندسازی آنها از دیگر اهداف این بنیاد است.
وی با بیان اینکه در فاز نخست این بنیاد اقدام به پذیرش 100 نفر کرده است، ادامه داد: مسئولان این نهاد در نظر دارند تا پایان سال 1394 تعداد افراد زیر پوشش خود را به یک‌هزار نفر افزایش دهند.
رئیس بنیاد نیکوکاری جمیلی یادآور شد: بودجه و هزینه مورد نیاز این بنیاد به صورت کامل از طریق هیئت امنا تامین می‌شود.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف این بنیاد حفظ کرامت انسانی گروه هدف است، ادامه داد: ارتباط با جامعه هدف بنیاد کاملا به صورت غیر مستقیم و بدون هیچگونه تماس چهره به چهره صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول