اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی طرح سرشماری شهرستان ایجرود خبر داد:

حضور 80 مامور در سرشماری شهرستان ایجرود

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی طرح سرشماری شهرستان ایجرود گفت: 80 نفر نیز در شهرستان ایجرود در طی سرشماری سال جاری در این طرح فعالیت می‌کنند.

حضور 80 مامور در سرشماری شهرستان ایجرود
به گزارش خبرگزاری فارس از ایجرود، نجفعلی فلاح شامگاه شنبه در مراسم افتتاح کلاس‌های سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان ایجرود، اظهار داشت: سرشماری حساس‌ترین و مهمترین شاخص رقابتی در بین کشورها محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه کشور ایران از جمله کشورهای برتر در زمینه سرشماری است، افزود: پیشینه سرشماری در ایران به سال 1335 برمی‌گردد.
معاون اجرایی طرح سرشماری شهرستان ایجرود خاطرنشان کرد: هر 10 سال یک‌بار سرشماری در ایران انجام می‌شد که پس از مصوبه هیئت وزیران هر پنج سال یک‌بار در کشور برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در طرح سرشماری نفوس و مسکن سال90، 100 هزار نفر فعالیت می‌کنند.
فلاح با اشاره به اینکه یک‌هزار و 500 نفر در امر سرشماری استان زنجان فعالیت می‌کنند، یادآور شد: 80 نفر نیز در شهرستان ایجرود در طی سرشماری سال جاری در این طرح فعالیت می‌کنند.
معاون اجرایی سرشماری نفوس و مسکن ایجرود با اعلام اینکه این شهرستان در برگزاری سرشماری سال 1385 رتبه نخست استان زنجان را کسب کرده است، بیان کرد: مأموران سرشماری امسال نیز همگی دارای تجربه کافی در سرشماری هستند.
وی با اشاره به اینکه همه امکانات شهرستان برای برگزاری هرچه منظم‌تر این طرح فراهم شده است، تصریح کرد‌: هیچ مشکلی در زمینه تأمین فضا و امکانات در سرشماری سال جاری در شهرستان وجود ندارد.
فلاح از مأموران سرشماری خواست نهایت تلاش خود را در زمینه اجرای هرچه بهتر این طرح به کار گیرند.
وی گفت: نتیجه سرشماری نفوس و مسکن سال 90 نشان می‌دهد که این سیاست‌گذاری‌ها چه میزان موفق بوده است که در این زمینه سرشماری باید به قدری با کیفیت انجام شود، که نتایج به دست آمده مبنایی برای این تصمیم‌گیری‌ها باشد.
معاون اجرایی سرشماری نفوس و مسکن ایجرود با اشاره به گستردگی سرشماری نفوس و مسکن در کشور، خاطرنشان کرد: 100 هزار نیروی انسانی در سطح کشور ساماندهی شده‌اند که در سطح استان نیز به‌صورت مستقیم ساماندهی بیش از یک‌هزار و 500 نفر صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 90 هزار نفر در سطح کشور و همچنین یک‌هزار و 400 نفر در استان زنجان در دوره‌های مختلف آموزشی برای اجرای سرشماری نفوس و مسکن سال 90 شرکت می‌کنند.
گفتنی است؛ همزمان با سراسر کشور مراسم افتتاح کلاس‌های سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان ایجرود در محل فرمانداری شهرستان ایجرود با حضور همه انتخاب‌شدگان و رده‌های اجرایی ستاد سرشماری برگزار شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول