اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم عنوان شد؛

مجتمع دامشهر جعفر‌آباد به شبکه برق متصل شود

خبرگزاری فارس: در جلسه شورای برنامه‌ریزی بخش جعفر‌آباد مقرر شد که نسبت به برقراری جریان برق به مجتمع دامشهر اقدام شود.

مجتمع دامشهر جعفر‌آباد به شبکه برق متصل شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید‌مرتضی نبوی، مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق قم در جلسه شورای برنامه‌ریزی قم که همزمان با سفر استاندار قم به بخش جعفرآباد برگزار شد، در سخنانی با اشاره به مشکلات موجود در زمینه شبکه توزیع برق مجتمع دامشهر این بخش گفت: شبکه برق مجتمع دامشهر اشکال فنی دارد و دو پیمانکار در این زمینه در انجام وظیفه خود به صورت کامل عمل نکرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه به پیمانکار نصب ترانس مشکلات را گوشزد کرده ولی اشکالات فنی به قوت خود باقی است، افزود: پیمانکار بخش شبکه این مجتمع هنوز مراجعه نکرده تا نسبت به رفع مشکلات اقدام کند.
مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق قم با تاکید بر اینکه اعتبار اختصاص داده شده پروژه باید به صورت دقیق اجرایی شود، گفت: ما با اخذ تعهد از پیمانکار می‌توانیم نسبت به اتصال برق اقدام کنیم ولی پیمانکار باید تضمین‌های لازم را ارائه دهد.
وی تاکید کرد: برای یک پروژه هزینه مصرف می‌شود و باید در اجرای پروژه جنس مرغوب مورد استفاده قرار گیرد و در شرایط کنونی صورت بهره‌برداری از شبکه مشکلات و خاموشی شبکه بروز خواهد کرد.
استاندار قم نیز در این بخش از جلسه با تاکید بر برقراری جریان برق در مجتمع دامشهر جعفرآباد گفت: باید از پیمانکار تعهد گرفته و برق را وصل کنید و طبق زمان بندی هم بخواهید پیمانکار نسبت به حل مشکلات اقدام کند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول