اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در اولویت‌های تحقیقاتی توانیر قرار گرفت؛

بررسی کیفیت سرویس‌دهی به مشترکان برق خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: اولویت‌های تحقیقاتی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در سال جاری برای علاقه‌مندان در کارهای تحقیقاتی اعلام شد.

بررسی کیفیت سرویس‌دهی به مشترکان برق خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رئیس گروه تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی صبح امروز در جمع پرسنل شرکت برق خراسان جنوبی اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت به اولویت‌های تحقیقاتی این شرکت که در چهار محور ارائه شده‌اند دسترسی پیدا کنند.
تقی وحیدی در مورد تحقیقات در امور مشترکان افزود: این محور در دو بخش "تکریم ارباب رجوع" به منظور اجرای طرح نظرسنجی مراجعان به واحدها و "پروژه‌های اقتصادی" به منظور بررسی سیستم و روش‌های پیش دریافت بهای انرژی و عوامل موثر در انحراف از پیش‌بینی نیاز مصرف انرژی در بازار قرار دارد.   
وی خاطرنشان کرد: بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی، رضایت شغلی کارکنان، توانمندسازی کارکنان، سبک‌های مدیریت در بهره‌وری نیروی انسانی، بررسی رابطه بین هوش هیجانی و رضایت شغلی کارکنان، بررسی میزان اثربخشی ارزشیابی پرسنل و بررسی رابطه بین سبک‌های مدیریت تعارض با سلامت عمومی کارکنان این شرکت از زیر محورهای پروژه‌های مدیریتی در بخش امور کارکنان است که این پروژه‌ها در حال اجرا بوده و تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.
رئیس گروه تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار داشت: در محور کیفیت سرویس‌دهی به مشترکان و در زیر محور کیفیت برق بررسی کیفیت برق تحویلی به مشترکان بالای 500 کیلووات استان و بررسی اثرات قانون هدفمند کردن یارانه‌ها بر کیفیت برق مشترکان بالای 500 کیلو وات استان قراردارد.
وحیدی به محور بهره‌وری انرژی که از زیر مجموعه طراحی شبکه‌های توزیع است اشاره کرد و گفت: تعیین حد بهینه شعاع تغذیه پست‌های توزیع استان با در نظر گرفتن کاهش تلفات و تعیین ظرفیت بهینه پست‌های توزیع خراسان جنوبی با در نظر گرفتن کاهش تلفات نیز از اولویت‌های این بخش است.
ودی یادآور شد: لیست اولویت‌های شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی همراه با سایر  شرکت‌های زیر مجموعه توانیر در سایت دفتر آموزش، تحقیقات و فناوری وزارت نیرو نیز موجود و قابل دسترسی است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول