اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار منطقه 6 شیراز:

مراکز تجاری که عوارض ندهند پلمپ می‌شوند

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه شش شهرداری شیراز گفت: در راستای تحقق حقوق شهروندان، تمام مراکزی که در محدوده منطقه شش شهرداری شیراز عوارض پرداخت نکرده‌اند پلمپ می‌شوند.

مراکز تجاری که عوارض ندهند پلمپ می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامرضا شهریاری بعد از ظهر امروز در یک نشست رسانه‌ای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای پرداخت به موقع عوارض شهرداری، یکی از رستوران‌های محدوده این منطقه که عوارض خود را پرداخت نکرده بود، پلمپ شد.
 وی با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع به عنوان ولی‌نعمت‌های ما از اولویت‌های اصلی شهرداری منطقه شش است، گفت: تمام طرح‌های عمرانی منطقه شش با جدیت و تلاش کارکنان اجرایی شده و هر طرحی که با مشکل رو به رو شود به صورت شفاف به مردم اعلام می‌شود.
شهردار منطقه شش شیراز اضافه کرد: ده‌ها طرح عمرانی در این منطقه در حال اجرا بوده که چهار تقاطع بزرگ غیر همسطح شامل تقاطع غیر همسطح معالی‌آباد با 170 میلیارد ریال اعتبار، دکتر حسابی  با شش هکتار زمین، آفرینش و وحدت که تاکنون 160 میلیارد ریال هزینه شده از جمله این طرح‌ها است.
شهردار منطقه شش شیراز ابراز داشت: توسعه مناطق گردشگری و زیباسازی و دفع آب‌های سطحی از دیگر اولویت‌های این منطقه از شهرداری است.
شهریاری خاطرنشان کرد: به منظور اجرایی شدن طرح‌های عمرانی این منطقه، از تمام سرمایه‌گذاران که در راه‌اندازی پارکینگ آماده سرمایه‌گذاری باشند دعوت کرده‌ایم که البته تسهیلات شهرداری برخوردار می‌شوند.
وی احداث دو پارک فرهنگی و ورزشی در بلوار حسینی‌الهاشمی وکوهستان، احداث ورزشگاه در شهرک اکبرآباد، پارک حاشیه‌ای آفرینش، ورودی دانشگاه پیام نور و نورپردازی و بهسازی معابر، آسفالت معابر و خیابان‌ها و کوچه‌ها از دیگر فعالیت‌های عمرانی منطقه شش شهرداری این شهر بوده است.
شهردار منطقه شش شیراز تصریح کرد: برگزاری 10 جشن بزرگ، دیدار با خانواده‌های شهدا، تور زیارتی و برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و مذهبی، احداث دو هکتار پارک ویژه جانبازان و معلولان از عملکرد این منطقه از شهرداری شیراز بوده است.
شهریاری اضافه کرد: در راستای بهسازی و رعایت بهداشت و سلامت شهروندان 40 تن زباله در مدت دو روز در مناطق پردیس و جوادیه جمع‌آوری شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول