اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب کاروان سوم؛

حجاج اردبیلی به جده پرواز کردند

خبرگزاری فارس: سومین کاروان حجاج اردبیلی ظهر امروز به سمت سرزمین وحی از اردبیل تا فرودگاه جده حرکت کردند.

حجاج اردبیلی به جده پرواز کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سومین کاروان حجاج اردبیلی ظهر امروز به سمت سرزمین وحی از اردبیل تا فرودگاه جده حرکت کردند. در این پرواز که ۱۲:45 دقیقه امروز انجام شد حجاج اردبیلی از فرودگاه این شهر به صورت مستقیم به سمت جده پرواز کردند.
این پرواز که با چند ساعت تاخیر انجام شد سومین پرواز حجاج اردبیلی بود و قرار است عصر امروز ساعت 18:‌10 دقیقه نیز پرواز چهارم حجاج اردبیلی به سمت جده نیز انجام شود.
به گفته مدیرکل هواپیمایی هما 850 زائر از ایستگاه هوایی اردبیل در قالب چهار روز به سمت عربستان منتقل می‌شوند که دو پرواز آنها تا عصر دیروز انجام شد.
علی رنجبر با بیان اینکه کار انتقال زائران استان اردبیل عصر امروز به پایان می‌رسد، ابراز داشت: عملیات برگشت حجاج اردبیلی از فرودگاه مدینه به سمت فرودگاه اردبیل اوایل آذر ماه انجام می‌شود.
وی گفت: امسال با هماهنگی خوب شرکت هواپیمایی هما، پرواز حجاج اردبیل با وجود برخی تنش‌ها، با کمترین تاخیر و به شکل مناسب انجام شد که انتظار داریم رضایت حجاج و بستگان آنها فراهم شده باشد.
این مسئول یادآور شد: در قالب پرواز حجاج استان اردبیل برخی خدمات فرهنگی نیز به آنها ارائه می‌شود که انتظار داریم حجاج اردبیل از این خدمات فرهنگی و بسته‌های آموزشی نیز استفاده کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مراسم بدرقه حجاج اردبیلی در یک ابتکار مناسب از سوی فرمانداری اردبیل در پارک زرناس انجام شده و حجاج به طور مستقیم بعد از بدرقه بستگان خود به فرودگاه اردبیل عزیمت کرده و از آنجا پرواز آنها به سمت عربستان انجام شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول