اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون راه و ترابری مازندران خبر داد:

عملیات بازسازی ابنیه فنی در محور کندوان

خبرگزاری فارس: معاون راهداری راه و ترابری استان مازندران از آغاز عملیات تعمیر و مرمت ابنیه فنی در محور ارتباطی و تاریخی کندوان با اعتباری بیش از 5 میلیارد ریال خبر داد.

عملیات بازسازی ابنیه فنی در محور کندوان
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان مازندران، عباسعلی نجفی بیان داشت: راه ساخته شده و تحت بهره‌برداری با گذشت زمان و با توجه به شرایط جوی و طبیعی، حجم آمد و شد، بارهای وارده و مشخصات فنی و اجرایی اولیه، نیاز به نگهداری و رفع خرابی دارد.
وی خاطرنشان کرد: بنابراین ضرورت دارد با آغاز بهره‌برداری از هر راهی عملیات نگهداری نیز به‌صورت مستمر در تمام مدت بهره‌برداری به انجام رسد  تا با افزایش عمر راه از متلاشی شدن و خرابی زودرس آن جلوگیری شود.
معاون راهداری راه و ترابری استان مازندران در ادامه تصریح کرد: از این رو این اداره کل در راستای برنامه‌ها و اهداف خود در زمینه مرمت و بازسازی ابنیه‌های فنی محورهای استان اقدامات گسترده‌ای را در دستور کار خود داشته که از جمله آنها می‌توان به تعمیر و مرمت ابنیه‌های محور کندوان شامل دیوار ضامن، دیوار حایل و همچنین احداث جان‌پناه و حفاظ‌های سنگی و... اشاره کرد.
معاون راهداری راه و ترابری استان مازندران در ادامه با اشاره به 5 میلیارد ریال برای اجرای عملیات خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات تعمیر و مرمت ابنیه‌های کیلومتر 25 تا 50 این محور در دستور کار قرار گرفته است.
نجفی در پایان اذعان داشت: طول محور ارتباطی و تاریخی کندوان (چالوس کرج) 150 کیلومتر بوده که از این مقدار 77.5 کیلومتر در حوزه استحفاظی استان مازندران قرار دارد. 
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول