اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان دورود:

1544 حامی ایتام در دورود وجود دارد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان دورود گفت: یک هزار و 544 حامی کمک‌های خود را به ایتام تحت حمایت شهرستان دورود واریز می‌کنند.

1544 حامی ایتام در دورود وجود دارد
اسدالله اسدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دورود اظهار داشت: از نیمه‌‌ دوم تیر ماه امسال تاکنون 76 میلیون تومان توسط افراد خیر به حساب ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دورود واریز شده که از این مبلغ 50 میلیون ریال به صورت کالا و غیرنقدی بوده است.
وی افزود: تعداد یک هزار و 95 نفرافراد بی‌سرپرست تحت حمایت این نهاد در شهرستان دورود هستند، که 894 نفر از این افراد زیر 18 سال سن دارند و در حقیقت آن 200 یتیمی که زیر پوشش قرار دارند، دختر یا دانشجو هستند.
اسدی افزود: طی چهار ماهه‌‌‌ نخست امسال حدود 211 حامی ایتام به حامیان دورودی اضافه شده و 58نفر در این مدت انصراف داده‌اند، که در حال حاضر یک هزار و 544 نفر حامی کمک‌های خود را به ایتام تحت حمایت این شهرستان واریز می‌کنند.
رئیس کمیته امداد شهرستان دورود گفت: شهرستان دورود به عنوان پای لوت در بحث پالایش سال 90انتخاب شد که در مراحل پایانی به سر می‌برد.
وی تصریح کرد: این طرح با هدف شناسایی خانواده‌ها، طبقه‌بندی، هدفمند و زمان‌دار کردن خانوار‌ها است که با این کار نیروهای تحت نظر را آموزش، وارد بازار و همچنان آن‌ها را از تحت تکلف کمیته امداد خارج می‌کنیم.
رئیس کمیته امداد شهرستان دورود در ادامه گفت: 12 هزار نفر دورودی در قالب 5 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
اسدی اظهار داشت: مهم‌ترین بخش فعالیت کمیته امداد شهرستان دورود در سال جاری در زمینه توانمندسازی خانواده‌ها و بحث مشارکت‌های مردمی است، که بحث توانمندسازی خود در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و فکری مربوط است.
وی افزود: در مورد موضوع توانمندی خانواده علاوه بر اجرای آموزش خانواده با رویکرد خانواده محوری فعالیت‌ها را شروع کرده که تاکنون 350 خانوار را در این شهرستان شناسایی و توسط کارشناسان در دو حوزه‌‌ روانشناسی و مذهبی مسائل و مشکلات خانواده‌ها تجزیه و تحلیل و در این دو قالب مسائل فرهنگی خانواده‌ها پیگیری می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول