اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار آذربایجان‌شرقی:

موفقیت‌های ورزشی موجب افزایش اعتماد به نفس ملی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: نتیجه موفقیت‌های ورزشی در درازمدت به افزایش اعتماد به نفس ملی و حضور با نشاط جوانان در صحنه‌های بین‌المللی منجر می‌شود.

موفقیت‌های ورزشی موجب افزایش اعتماد به نفس ملی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در مراسم تجلیل از بانیان و دست‌اندرکاران بیست و ششمین تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری تلاش بروز و ظهور استعدادها را از جمله وظایف دولت‌ها ذکر کرد و اظهار داشت: سرمایه‌گذاری‌هایی که در حوزه ورزش استان صورت می‌گیرد تا زمینه تجلی نبوغ جوانان را فراهم کند از سیاست‌های محوری دولت‌های نهم و دهم است که نتیجه آن در کسب مقام‌های ورزشی داخلی و خارجی مشاهده می‌شود.
وی با قدردانی از مدیریت جامع و منضبط و مشارکت فعال دستگاه‌ها در برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان افزود: برآیند برگزاری تور دوچرخه‌سواری، ثبات، امنیت و آرامش کشور است و در شرایطی که کشور ما در معرض انواع هجمه‌ها قرار دارد برگزاری موفق چنین برنامه‌هایی موثر و باارزش قلمداد می‌شود.
بیگی برگزاری باکیفیت این تور و حضور تیم‌های خارجی را نتیجه هماهنگی مسئولان ورزشی و همدلی همه دست‌اندرکاران تور عنوان کرد و گفت: صرفنظر از ابعاد بین‌المللی این تور، در داخل استان و در شهرهای مسیر تور شاهد صحنه‌های خوبی از نشاط مردم بودیم.
وی همچنین قهرمانی تیم پتروشیمی تبریز را نشانه‌ای از قابلیت‌های بالای آذربایجان شرقی در عرصه ورزش دانست و ابراز امیدواری کرد با بهره‌گیری از تجارب تور بیست و ششم، دوره‌های بعدی این مسابقات به مراتب با کیفیت بیشتری برگزار شود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی هم در این مراسم از برگزاری بیست و هفتمین تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان در روزهای 21 تا 26 اردیبهشت 91 خبر داد.
اسبقیان گفت: برای اولین بار یک کمیته مشورتی متشکل از صاحب‌نظران ورزش دوچرخه‌سواری برای برگزاری این تور تشکیل شده و تلاش می‌کنیم سطح مسابقات را به بالاترین استاندارد جهانی برسانیم.
در این مراسم که رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور نیز حضور داشت، از 24 نفر از دست‌اندرکاران برگزاری بیست و ششمین تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان با اهدای لوح سپاس از سوی استاندار آذربایجان شرقی قدردانی شد.
این مسابقات اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور 5 تیم داخلی و 14 تیم خارجی به مدت شش روز در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل برگزار شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول